בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)
בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)

שוב משבר בחוגים: "פניתי לעירייה ולא קיבלתי תשובות"

בוועד ההורים של בית הספר חוגים זועמים על עיריית חיפה, שלטענתם לא מספקת תשובה לשאלה מתי יוקם אולם ספורט בבית הספר. יו"ר הוועד אילנה דיחנו: "אני שומעת שמועות על כך שהאולם ייבנה בקרוב, אבל אני לא בונה על שמועות, אני רוצה תשובה מסודרת מהעירייה"

פורסם בתאריך: 24.11.19 13:11

ההורים לתלמידי בית הספר חוגים החדש ברמת הדר דורשים מעיריית חיפה לממש לאלתר את תוכנית הבינוי לאולם הספורט, ולא – הם ישקלו את צעדיהם נגד העירייה.

לפי התכנון, בבית הספר אמור היה להיבנות אולם ספורט, אך בסופו של דבר הוא לא נבנה. בטקס קריאת השמות לשני האגפים בבית הספר שהתקיים בסוף חודש אוקטובר פנתה יו"ר ועד ההורים אילנה דיחנו לראש העיר עינת קליש רותם שהשתתפה בטקס והחלה לשוחח איתה בעניין, אך התבקשה על ידי גורמים בהנהלת בית הספר לא לעשות כן כדי לא לקלקל את האווירה החגיגית. דיכנו נעתרה לבקשה, אך כשניסתה לקבל תשובות מהעירייה בימים שלאחר הטקס היא לא זכתה למענה.

יצוין כי לאחר מעבר התלמידים לבית הספר החדש, כשנושא ההסעות לבית הספר לא טופל לשביעות רצונו של הוועד, השבית ועד ההורים את הלימודים למשך שלושה ימים עד שנמצא פתרון.

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמרה דיחנו: "בטקס קריאת השמות דיברתי עם קליש רותם. באותה העת פורסם שמתכוונים לבנות בריכה אולימפית בנאות פרס. אמרתי לראש העיר 'לזה יש לכם כסף? זה עולה הרבה יותר. תבנו כבר את אולם הספורט, בהשוואה לבריכה זה כסף קטן'. היא אמרה לי שבניית בית הספר עלתה 80 מיליון שקל אבל זה לא רלוונטי. מסביבי עמדו חברים מהנהלת בית הספר עם עיניים רושפות כדי שלא אהרוס את החגיגה, ולכן הפסקתי".

ומה קרה מאז?

"פניתי לעירייה ולא קיבלתי תשובות. חשוב לציין שהשבתת הלימודים באוקטובר לא נגעה רק להסעות אלא גם להיעדר של אולם ספורט. קיבלנו הבטחות שאחרי החגים נדע מה קורה, ומאז כלום לא קורה. מחזיקת תיק החינוך במועצת העיר סיגל ציוני צריכה לתת לנו תשובות. לילדים אין מקום להתאמן, והיום גם הבנים והבנות מתאמנים בכיתות ובכל מיני מגרשים מסביב, וזה ממש לא פתרון. מנהלת בית הספר לשעבר רחל ויינברג ז"ל הראתה לנו כבר לפני חמש שנים את תוכניות הבנייה. מכיוון שאנחנו לא אנשי מקצוע ביקשנו הסבר, והראו לנו איפה ימוקמו החניות, איפה יוקמו הבניינים ואיפה ייבנה אולם הספורט. בחודשים האחרונים פונים אלי הורים ומבקשים תשובות. אני שומעת שמועות על כך שהאולם ייבנה בקרוב, אבל אני לא בונה על שמועות, אני רוצה תשובה מסודרת מהעירייה".

תגובתה של העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אילנה

    נראה לי, מתוך נסיון עם תגובות מהעירייה, שאם אין תשובה , גם לא יהיה אולם. אסור היה לפנות את המבנה ביאיר כץ לפני שכל המבנה/ים החדש/ים גמור לחלוטין. בריכה אולימפית מצלצל יותר טוב מאשר חדר ספורט בחוגים, גם הרבה יותר גורמים רואים ויודעים זאת

  2. אמת ורק האמת

    בבית ספר הוקמו שני מגרשי כדורסל עם טריבונה למאות צופים תאורת הצפה וקירוי מלא.
    חצופים בועד ההורים.

  3. עוד שארית מעידן יהב

    כל מה שיונה יהב עשה – עשה בצורה כושלת לחלוטין, לא הבנתם עוד?
    "היה אמור להיבנות אולם ספורט אבל לבסוף לא נבנה"

    טיפוסי לשלטון יהב. הכל נבנה למטרת בחירות שיראו את השלד לפני הבחירות שנה שעברה
    הכל נעשה בצורה כושלת לחלוטין עם גרעונות ועם כשלים ועם מטרדים ובחומרים זולים
    זאת הייתה ממש שיטה. העיקר שהיו פרחים בכיכרות.
    את מרכז הכרמל שיפצו 3 פעמים מחדש בגלל טעויות ואת דרך הים פתחו עם חצי מהעבודה שלא הושלמה
    את הכניסה מנביאים להרצל היו צריכים להחזיר לרכבים במחיר של מליוני שקלים. ועוד ועוד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר