בית הספר ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)
בית הספר ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)

המירוץ אחר מקום בתיכון ליאו באק יצא לדרך

המועמדים יתחרו על 100 מקומות פנויים בלבד בשכבת כיתות י', שכן 250 תלמידי כיתות ט' בחטיבת הנעורים של ליאו באק עוברים אוטומטית לחטיבה העליונה. שכר הלימוד: 6,800 שקל לשנה

פורסם בתאריך: 2.1.20 10:52

נפתחה ההרשמה לחטיבה העליונה בבית הספר ליאו באק. בכך מקדים ליאו באק את כל מערכת החינוך העירונית שתפתח את ההרשמה רק בסוף חודש ינואר, וגם את זו של בית הספר הריאלי שההרשמה באתר האינטרנט שלו תחל ביום חמישי הבא. המועמדים יתחרו על 100 מקומות פנויים בלבד בשכבת כיתות י', שכן 250 תלמידי כיתות ט' בחטיבת הנעורים של ליאו באק עוברים אוטומטית לחטיבה העליונה.

שכר הלימוד בליאו באק בחטיבה העליונה יעמוד בשנת הלימודים הבאה (תשפ"א) על 6,800 שקל בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך.

במסגרת תהליך הרישום מבקשת הנהלת החטיבה העליונה מהמועמדים לכתוב את סיפורם האישי ולהתייחס למשפחה ולחברים, לציין תחומי עניין אישיים ותחביבים ולספר על מעורבות בפעילות חברתית וקהילתית. בתחום האישי מתבקש המועמד לכתוב מהן נקודות החוזק והחולשה שלו ואלו אירועים מעניינים קרו בחייו, לספר על כישוריו האישיים בתחומי האמנות, הספורט, הכתיבה, המנהיגות או תחומים אחרים, ולסיים את הסיפור האישי במענה לשאלה "מדוע אתה מעוניין ללמוד בליאו באק בשנת הלימודים הבאה?". כמו כן נדרש כל מועמד לצרף צילום של תעודת סיום כיתה ח' ושל התעודה ממחצית א' של כיתה ט'.

 

 

התאריך האחרון לרישום לחטיבה העליונה הוא 10 בפברואר, ולאחר מכן יוזמנו המועמדים לריאיונות אישיים. התשובות יינתנו למועמדים במהלך חודש מרץ.

מנכ"ל מרכז החינוך ליאו באק הרב אופק מאיר: "הביקוש לחטיבה העליונה שלנו הוא עצום, ולצערנו בגלל מגבלות פיזיות של מבנה אנחנו לא יכולים לקלוט את כולם, ורבים נותרים בחוץ".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר