בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

סניפי הריאלי ייפתחו לציבור לקראת ההרשמה

ביום שישי הבא יהיו סניפי היסוד וחטיבות הביניים של הריאלי פתוחים לסיורים לקראת ההרשמה באתר האינטרנט של בית הספר שתיפתח כעבור כשבוע. בסיורים ניתן יהיה להתרשם מהכיתות, מהמעבדות ומהשיעורים

פורסם בתאריך: 25.12.19 08:55

הנהלת בית הספר הריאלי פותחת את סניפי היסוד וחטיבות הביניים שלה בהדר, במרכז הכרמל ובאחוזה לציבור הרחב ביום שישי הבא, 3 בינואר, מהשעה 8:00. היום הפתוח יתקיים לקראת ההרשמה באתר בית הספר שתיפתח ביום חמישי, 9 בינואר, בשעה 9:00. לפי ניסיון העבר מסתיימת ההרשמה תוך פרק זמן קצר ביותר, ולנוכח הביקוש הגדול לבית הספר מבקשת ההנהלה מההורים שמעוניינים שילדיהם ילמדו בריאלי לא להמתין עם ההרשמה עד תום המועד, אלא להירשם בשעה 9:00 בדיוק.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", ההרשמה לכיתות ח'-י"ב בריאלי לא תיפתח בשל חוסר מקום.

במסגרת היום הפתוח יציג כל סניף את חוויית הלימודים הייחודית שהוא מעניק לתלמידים. בסניף מרכז הכרמל למדע טבע וסביבה (מטו"ס) יוזמנו המבקרים להכיר את צוות בית הספר, לבקר במרכז החי וללטף ולהאכיל את בעלי החיים. במעבדות המדעים של הסניף יתקיימו שיעורי חשיפה, ובסדנאות העבודה יוכלו המבקרים לצפות במגוון תוצרי הפרויקטים של התלמידים.

 

 

בכיתות היסוד בסניף יסוד אחוזה ינחו תלמידי כיתות ו' את המפגשים ויסיירו עם המבקרים בבית הספר. בחטיבת הביניים באחוזה יזמינו התלמידים את המבקרים להשתתף בשיעורים, בהצגת תוכניות הלמידה ובהתנסות בבניית מוצרים בסדנאות העבודה.

בסניף יסוד הדר יובילו התלמידים את יום ההיכרות והחשיפה, שבמסגרתו ייערך סיור בבית הספר, כולל ביקור בשיעור בכיתות א' שעוצבו מחדש בשנה שעברה כחלק מהמעבר ללמידה גמישה בכלים פדגוגיים מתקדמים. בחטיבת הביניים בהדר יוכלו ההורים והתלמידים להתרשם מסיור בכיתות, בדגש על הכיתה המתמטית שמושכת מדי שנה תלמידים רבים מחיפה ומחוצה לה. נוסף על כך מתוכננים גם מופע אמנויות שהכינו תלמידות כיתה ח' ושיחה עם מנהל מתחם הדר.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "אנחנו גאים לפתוח את סניפי בית הספר לציבור על מנת שיוכל להתרשם מחוויית הלימודים בריאלי. השאיפה שלנו היא להיות מוסד חינוכי איכותי מוביל ומתווה דרך המכוון את תלמידיו להיות בני אדם מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר