אולם פבזנר בבית בירם (צילום: דן קובלר)
אולם פבזנר בבית בירם (צילום: דן קובלר)

בריאלי הולכים אל הלא נודע

הכנס הפדגוגי השנתי של בית הספר הריאלי ע"ש יצחק שפירא יעסוק בתפקידו של בית הספר ובכלים שבהם הוא יכול לעשות שימוש על מנת לפתח ולהעריך את מיומנויותיהם של התלמידים

פורסם בתאריך: 9.2.20 09:15

הכנס הפדגוגי השנתי של בית הספר הריאלי ע"ש יצחק שפירא – מנהלו החמישי של המוסד – יתקיים היום (ראשון) בשעה 13:30 באולם פבזנר בקמפוס בית בירם. הכנס, שנושאו השנה הוא "הולכים אל הלא נודע", יעסוק בתפקידו של בית הספר ובכלים שבהם הוא יכול לעשות שימוש בפיתוח מיומנויותיהם של התלמידים ובהערכתן.

בכנס צפויים להשתתף אורחים רבים, ובהם בכירים מהאקדמיה, נציגים ממשרד החינוך ואנשי פדגוגיה מהריאלי. בין הנואמים בכנס יהיו נשיא מרכז החדשנות בטכניון וראש התוכנית ללימודים מתקדמים בעיצוב תעשיות פרופ' עזרי טרזי ונשיא אינטל ישראל מולי אדן.

הנושאים שיידונו בכנס הם כיצד ניתן לעצב בבית הספר סדר יום הממוקד בטיפוח מיומנויות ויכולות לקראת העתיד, מהי מיומנות בהקשר הפדגוגי, אלו כלים קיימים כיום בבתי הספר על מנת לפתח מיומנויות אצל התלמידים, ומהו מקומן של מיומנויות אלה בתוכניות הלימודים.

 

 

סמנכ"ל לפדגוגיה בריאלי זוהר גינוסר: "סוגיית טיפוח המיומנויות עולה על שולחנם של מעצבי מערכות חינוך כבר יותר מעשור, והיא מאתגרת את רוב המודלים המסורתיים שעליהם נשען החינוך עד כה. בעוד שהצורך בפיתוח מיומנויות כמו עבודת צוות, יצירתיות, חשיבה ויכולת ניתוח רחבה הופך חיוני יותר ויותר אל מול ההשתנות המהירה במימדים רבים בחברה הגלובלית, עומדת בפנינו עוד דרך ארוכה ביחס לפיתוח הכלים שיקנו את המיומנויות האלה ולהערכתן. מטרת הכנס היא ללמוד ממורים ומאנשי אקדמיה על דרכים שונות שבהן הם פוגשים את האתגר הזה ועל כלים שונים שפוְתחו על מנת לתת לו מענה, ואולי חשוב מכך – ללמוד על סימני השאלה העולים מן השטח על מנת להעמיק את המשך המחקר והפיתוח בנושא".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר