חטיבת הביניים בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי
חטיבת הביניים בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי

15 תלמידים בריאלי נמצאים בבידוד ביתי

בזמן ש-15 תלמידים מכל סניפי בית הספר הריאלי ושני מורים נמצאים בבידוד ביתי בגלל נגיף הקורונה, הנהלת בית הספר החלה בהכנות למעבר ללימודים מרחוק למקרה שמשרד הבריאות יורה על הפסקת הלימודים במוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 10.3.20 07:59

15 תלמידים מכל סניפי בית הספר הריאלי ושני מורים נמצאים בימים אלה בבידוד ביתי בגלל נגיף הקורונה – כך נמסר מהנהלת הריאלי. התלמידים נמצאים בקשר רציף עם בית הספר והם ישלימו את חומר הלימוד החסר מיד עם חזרתם ללימודים לאחר 14 יום בבידוד.

במקביל החלו בהנהלת הריאלי בהכנות למעבר ללימודים מרחוק למקרה שמשרד הבריאות יורה על הפסקת הלימודים במוסדות החינוך. בית הספר מפעיל אתר אינטרנט בשם ריאלידע, שלמידה מרחוק היא אחד מייעודיו.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "שניים מהתלמידים שבבידוד אמורים לחזור לבית הספר אחרי חופשת פורים בתקווה שהלימודים יתקיימו כסדרם, ושאר התלמידים ישובו מאוחר יותר".

 

 

האם אתם שוקלים לא להחזיר את התלמידים לבית הספר לאחר החופשה?

"לא. כבית ספר בפיקוח של משרד החינוך אנחנו פועלים לפי הוראותיו ולפי הוראות משרד הבריאות. בשלב זה אין הנחיה לבטל את הלימודים לאחר פורים. אני מניח שההחלטות יתקבלו בהתאם להתפתחויות בנושא. עם זאת, אנחנו נערכים לאפשרות של למידה מרחוק דרך האתר שלנו הריאלידע. לכל תלמיד יש שם משתמש וסיסמה לכניסה לאתר, והמורים יכולים לשלוח באמצעותו מטלות ולהתקדם בחומר. נוסף על כך אנחנו עובדים מערכת מסונכרנת שדומה לזום של גוגל, אשר מאפשרת לקיים מפגשים מסונכרנים של מורים עם תלמידים. אני מקווה שלא נזדקק לזה, אבל אנחנו רוצים להיות מוכנים אם המצב ישתנה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר