בית הספר ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)
בית הספר ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)

ליאו באק: 24 תלמידים בבידוד

24 תלמידים מבית הספר ליאו באק נמצאים בבידוד ביתי בגלל נגיף הקורונה - תלמידה אחת מבית הספר היסודי, תשעה מחטיבת הנעורים ו-14 מהתיכון. מנהל ליאו באק הרב אופק מאיר: "בית הספר מנהל קשר רציף עם כל התלמידים שנמצאים בבידוד. נערכים ללמידה מרחוק"

פורסם בתאריך: 12.3.20 17:47

24 תלמידים מבית הספר ליאו באק נמצאים בימים אלה בבידוד ביתי בגלל נגיף הקורונה – כך מסרה הנהלת מרכז החינוך. מבית הספר היסודי נמצאת תלמידה אחת בבידוד, מחטיבת הנעורים תשעה תלמידים ומהתיכון 14 תלמידים. בבית הספר אומרים כי כל תלמידי התיכון נמצאים בבידוד בעקבות נסיעה לחו"ל.

מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר: "אנחנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה, ולפיכך כל מי שחזר מחו"ל או שהה ליד מישהו שחזר מחו"ל נמצא כעת בבידוד. בית הספר מנהל קשר רציף עם כל התלמידים שנמצאים בבידוד הן כדי לסייע להם בלימודים והן כדי לתת להם מענה לכל דבר שהם זקוקים לו ושבית הספר יכול לסייע בו".

 

 

מוסדות חינוך רבים בעיר החלו להיערך למעבר ללמידה דיגיטלית. מה נעשה בתחום זה בליאו באק?

"התחלנו להיערך ללמידה מרחוק עוד לפני חופשת פורים למקרה שמשרד הבריאות ומשרד החינוך יחליטו לסגור את כל בתי הספר בארץ לתקופה ארוכה. יש לנו מערכת תקשורת פנימית שאליה מחוברים גם התלמידים וגם המורים. כל רכזי המקצוע אחראים בתחומם על הקשר עם התלמידים. הצרכים והדרישות הם כמובן שונים ממקצוע למקצוע, וכל צוות מכין ובוחר את התשתיות המתאימות לו ממגוון הכלים שאנחנו כבית ספר והעולם הדיגיטלי מאפשרים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר