אל"מ במיל' ערן מקוב (צילום: Army War College)
אל"מ במיל' ערן מקוב (צילום: Army War College)

מפקד חדש לפנימייה הצבאית: אל"מ במיל' ערן מקוב

אל"מ במיל' ערן מקוב נבחר על ידי ועדת איתור למפקד הבא של הפנימייה הצבאית לפיקוד שליד בית הספר הריאלי בחיפה. מקוב ייכנס לתפקידו ב-1 באוגוסט ויחליף את סא"ל במיל' ידידיה חזני

פורסם בתאריך: 17.5.20 13:27

אל"מ במיל' ערן מקוב נבחר למפקד הבא של הפנימייה הצבאית לפיקוד שליד בית הספר הריאלי בחיפה. מקוב יחליף את סא"ל במיל' ידידיה חזני לאחר שנבחר לתפקיד על ידי ועדת איתור. יצוין כי הפנימייה הצבאית משותפת למשרד הביטחון ולבית הספר הריאלי.

מקוב, שנולד בבנימינה, התגייס לצה"ל במסגרת גרעין נח"ל. הוא מילא תפקידים רבים בחטיבת הנח"ל והגיע לתפקיד של מג"ד. לאחר מכן הוא פיקד על גדודים בבית הספר לקצינים בה"ד 1. בהמשך הוא שימש מח"ט עציון ביהודה ושומרון, סגן מפקד אוגדת יהודה ושומרון, ובתפקידו האחרון בצבא ההיה מפקד מחוז הצפון של פיקוד העורף. לאחר שחרורו מצה"ל בשנת 2016 עסק מקוב בתפקידי ייעוץ, הדרכה והכשרה בתחום הביטחוני, ובין השאר ערך סדנאות גיוס לצה"ל מטעם משרד הביטחון. למקוב תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני באסטרטגיה וביטחון מ-Army War College בפנסילבניה, ארצות הברית.

 

 

מקוב יתחיל בחפיפה עם חזני ב-1 ביוני וייכנס לתפקידו כמפקד הפנימייה הצבאית ב-1 באוגוסט.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "אני מודה לחזני על המאמץ, השותפות, ההשקעה והמסירות האין סופית שאותם הוא גילה בשנותיו איתנו. אני בטוח שלכל מקום שאליו ילך הוא ייקח איתו את התכונות ואת יכולות שהפכו אותו לחבר משמעותי כל -כך בהנהלת בית הספר בשנים האחרונות. כולנו מקבלים בברכה את מקוב ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד המשמעותי והמאתגר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר