בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)
בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)

בסוף שנת הלימודים: הדחפורים יעלו על דוד ילין

קבוצת זאבי הודיעה לעיריית חיפה כי האורכה שהיא קיבלה לפינוי בית הספר דוד ילין יפוג בתום שנת הלימודים, ומיד בסיומה תתחיל הקבוצה לבנות את פרויקט "מגדלי מגידו" על שטחו של בית הספר. וכך, שלושה חודשים לפתיחת שנת הלימודים הבאה, תלמידי בית הספר עדיין לא יודעים היכן הם ילמדו

פורסם בתאריך: 31.5.20 12:15

קבוצת זאבי תתחיל לבנות את פרויקט "מגדלי מגידו" על שטחו של בית הספר דוד ילין מיד בתום שנת הלימודים הנוכחית. לפי ההסכם בין קבוצת זאבי לעיריית חיפה, בית הספר אמור היה להתפנות עד 31 במרץ והעבודות במקום תוכננו להתחיל ב-1 באפריל, אך העירייה ביקשה דחייה בגלל משבר נגיף הקורונה. בקבוצה נעתרו לבקשה אך ציינו בפני העירייה כי מיד בסוף שנת הלימודים יעבור השטח לידיה.

יצוין כי כבר בתחילתה של שנת הלימודים הנוכחית אמורים היו תלמידי דוד ילין לעבור למבנה ששימש את בית הספר חוגים ברחוב יאיר כץ במרכז הכרמל, אך בחודש מאי 2019 דרש ועד ההורים לחזק את המבנה הישן. זמן קצר לאחר מכן הודיעה העירייה כי התלמידים ימשיכו ללמוד במבנה הקיים עד לסוף שנת הלימודים הנוכחית, אך בשל סחבת החלו העבודות לחיזוק מבנה חוגים הישן רק בסוף שנת 2020.

 

 

עד כה לא קיבלו הוריהם של 600 התלמידים שלומדים בדוד ילין כל הודעה באשר לעתידם של ילדיהם. אחת מהאפשרויות שהועלתה במערכת החינוך העירונית היתה להעביר את כל התלמידים למבנה בית הספר החדש ברמת הנשיא שבנייתו כבר הסתיימה, אך ועד השכונה מתנגד לכך נחרצות והוא כבר הודיע לעירייה כי אם היא תבחר באופציה הזו, ב-1 בספטמבר יחסמו התושבים את השכונה וימנעו מתלמידי דוד ילין ומהוריהם להיכנס אליה. בחודש פברואר ארגן הוועד הפגנה נגד העירייה במחאה על הסחבת שהיא נוקטת באשר לפתיחת הרישום של ילדי רמת הנשיא לבית הספר בשכונה. כעת, כאשר במערכת החינוך העירונית שורר כאוס בכל קבוצות הגיל, נמנעת העירייה ממתן תשובות גם להורי התלמידים בדוד ילין וגם להורים ברמת הנשיא.

אב לתלמיד בדוד ילין: "בעוד פחות משלושה חודשים תיפתח שנת הלימודים הבאה, ועדיין לא קיבלנו שום הודעה מהעירייה היכן ילמדו ילדינו. זה מרגיז מאוד. הזמן רץ ואנחנו זכאים לתשובות, בוודאי אם קבוצת זאבי תיכנס לשטח כבר בסוף שנת הלימודים".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. אורית

    העיקר שמחזיקת תיק החינוך, פוליטיקאית מהזן הנמוך ביותר, מרוצה. מערכת החינוך בחיפה קורסת מיום ליים, וסיגל ציוני העלובה עסוקה בליקוק ישבנה של העבריינית המורשעת. צריך לשים קצ לדיקטטורה הצפון קוריאנית בחסן שוקרי 14.

  2. מתי נסיים עם זאבי?

    עוד מהשחיתות של קבוצת זאבי בעידן יהב.
    איזו עיריה מאשרת להרוס בתי ספר עבור תוכנית נדל"ן?? במרכז הכרמל שחסרים בו בתי ספר.
    אחרכך יהב בנה בשבילו את בית ספר חוגים ברמת הדר.
    אין גבול כמה העיר הזאת הושחתה על ידי הזאבי הזה??? קומה שלמה לא לחוקית במגדלי אלישע.

  3. אבי

    אתה לא מבין כלום
    קבוצת זאבי רכשה את השטח מאחר ועירית חיפה לא רצתה לחכור אותו יותר. מי הטיפש?
    תשתלח באלה שמקבלים משכורות חינם (ראשת העיר וחבורתה) ולא באנשי עסקים שתורמים לכלכלה בכלל ולכלכלת העיר בפרט.
    תפלא,אני לא עובד אצל זאבי.

  4. עמרי

    יפה שוועד השכונות נלחם אחד בשני, כאילו הם הילדים של מישהו אחר….
    ערבות הדדית

  5. חיפאי מודאג

    ראש עיר עבריינית מורשעת ומירשעת!!!
    חבורה של מושחתים
    הרסתם את חיפה ומה מצחיק שליכלכתם על יונה יהב בלי סוף במיוחד הנחש מישקפיים שובר
    פעם אפשר היה לדבר עם יונה ברדיו אם ההיתם רוצים להיכנס ללישכה ההיתם מתקשרים לצחי העוזר ותוך כמה ימים ההיתם בלישכה שופכים את טענותכם היום נדה כלום ניתוק מוחלט רק מינהלת 2030 בראש שלכם למנות עוד ועוד מקורבים

  6. האמת על המצב

    מדהים
    משבר שכולו מהנוכלות של זאבי ויהב וקומבינות הנדלן שלו הוביל כרגיל לעוד משבר הפעם בחינוך.
    לא אשכח איך סובבו את קווי האוטובוס שיעברו דרך הגרנד קניון המסריח ויצרו סיבוב מיותר לתושבים רק כדי להעשיר את כיסי זאבי

    אגב בשטח הקטן של דוד ילין אישרו מפלצות ענקיות פי 4 בגובה מכל הבניינים ליד.. מעניין מי אישר? גזירת השמיים או חדווש אלמוג?
    העיר רקובה בגלל ההשחתה של אנשים כאלה. ויש להם עוד נבחרת מעודדות שזה הכי מזעזע.

  7. שיר

    זאבי קידם את קליש ובכספו מימן את דחיפתה לראשות העיר למרות חוסר הכישורים שלה
    האמת חייבת להיאמר

  8. גבי

    יקחו גם את הקלפיות שהיו בבית הספר. לפחות טובה אחת תצמח מזה ולא נלך להצביע.

  9. יהב,מה עם חזירי הבר שקידמת? הם הפכו לחבורה שכונתית.

    חחח, ״החבורה המרושעת,״ שכותבים מדי יום, חוץ מלכתוב, מה אתם עושים בשביל העיר חיפה?

  10. חיפאי מיואש

    עזבו שטויות ראש העיר עסוקה במחלוקת הרת עולם עם עובדי הניקיון ובחיסול כל זכר לראש העיר הקודם.

  11. הרשלה מאוסטרופולי

    מה יהיה בסוף עם מכת החזירים בכרמל
    בכל העולם נלחמים על זכויות האדם והאזרח
    רק בחיפה {חלם המודרנית} ראשי העיר נלחמים על זכויות החזיר!
    ה צ י ל ו

  12. בואו נספר את האמת על מגדלי מגידו

    התנועה שזאבי הקים ומימן שנקראת "שינוי לחיפה" יחד עם סהרוריים אחרים וקופצים על המציאה מטרתה הייתה לסלק את יהב. זאבי כעס שיהב לא אישר את ה-30 קומות ו-800 דירות !!!! שמצנע רצה לאשר לו כן כן בשטח הקטן של בית הספר דוד ילין. 800 דירות!!
    אבל אל תחשבו שיהב לחם בזאבי ממש לא. יהב אישר לו 300 דירות ועוד תוספת זכויות מעל הגרנד קניון ועוד בניית בית ספר שלם של חוגים כדי להזיז את דוד ילין לחוגים כלומר זאבי קיבל בלי סוף צ'ופרים לא מוצדקים גם מיהב. פשוט: לטעמו יהב עיכב את הפרויקט יותר מדי.. הוא דרש לעלות עם הבולדוזרים עוד לפני בניית חוגים החדש ולשלוח את ילדי דוד ילין להתפזר בין בתי ספר רחוקים (זה בשבילכם גד זאבי).
    בסוף אישרו במרכז הכרמל מגדלים של 13 קומות ולא 30 אבל 300 דירות קטנות וצפופות אחת בתחת של השנייה כדי להעשיר את קופת הפריץ הגדול זאבי.. שמספר כמה טובת העיר חשובה לו אבל הולך להרוס את מרכז הכרמל עם פרויקט צפוף שיכניס מאות מכוניות לרחובות הקטנים והצפופים. כי אתם יודעים אנשים עשירים שיגורו שם לכולם יהיה לפחות רכב אחד אם לא שניים. אז תעשו חשבון מעל 300 דירות זה מעל 500 רכבים. פקקי ענק במרכז הכרמל והכל כדי להעשיר את כיסי זאבי.
    התנועה שלו שינוי בחיפה היא הדבר הכי הזוי שאי פעם קרה. הוחלף ראש העיר איזה כיף מקוה מאד שקליש לא בכיסים של גד זאבי

  13. חיפאי

    ההסכם החשאי בין יונה יהב והיזם גד זאבי קבע בין היתר ש-ברמת הדר יבנה ביה"ס יסודי+חטיבת ביניים+חטיבה עליונה ובכך תלמידי דוד ילין ותלמידי חוגים יעברו למבנה אחד ברמת הדר, והיזם יקבל את דוד ילין+חוגים הישן. בפועל, נבנה מבנה עבור חטיבת ביניים וחטיבה עליונה (ללא מבנה/מגרש ספורט) ולכן רק חוגים עברו. ישנם דיבורים שחוגים הישן ישופץ עבור תלמידי דוד ילין אבל בפועל, דבר לא קורה וכנראה חוגים הישן יגיע לידי גד זאבי כפי שסוכם בהסכם הראשוני. תלמידי דוד ילין תקועים, לתפארת משרד החינוך ועיריית חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר