בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)
בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)

תלמידי דוד ילין ימשיכו ללמוד שנה נוספת במבנה הקיים

עיריית חיפה הודיעה כי הושג הסכם שלפיו תלמידי בית הספר דוד ילין ימשיכו ללמוד בשנת הלימודים הבאה במבנה הנוכחי, ובמקביל ישופץ וימוגן מבנה בית הספר חוגים שאליו הם היו אמורים לעבור בתחילת שנת הלימודים הבאה

פורסם בתאריך: 21.5.19 18:22

עיריית חיפה הודיעה כי הושג הסכם באשר לתלמידי בית הספר דוד ילין והם ימשיכו ללמוד בשנת הלימודים הבאה במבנה הנוכחי. במקביל ישופץ וימוגן מבנה בית הספר חוגים שאליו הם היו אמורים לעבור בתחילת שנת הלימודים הבאה.

מהעירייה נמסר כי "לאחר מאמצים רבים להסדרת מעבר מסודר, ובעיקר בטוח, של תלמידי דוד ילין למבנה בית הספר חוגים הגיעה היום (שלישי) ראש העיר עינת קליש רותם להסדר שיאפשר בסיומו מעבר למבנה ממוגן ומשופץ.

קליש רותם: "עוד סאגה של יותר מ-20 שנים הגיעה לסיומה. הגעתי להסדר שלפיו תלמידי דוד ילין ימשיכו ללמוד בשנת הלימודים הקרובה במבנה הנוכחי ברחוב מגידו, וזאת על מנת להספיק למגן, לשפץ ולהכשיר באופן מלא את מבנה בית הספר חוגים הישן לרווחת תלמידי דוד ילין".

 

 

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" לפני שבועיים, עיריית חיפה הודיעה להורי התלמידים בדוד ילין כי הם לא יוכלו להיכנס ב-1 בספטמבר למבנה של חוגים שהתפנה ועבר לרמת הדר. הסיבה לכך היא שרק בימים אלה החלה העירייה לבצע את עבודות החיזוק למבנים של בית הספר – עבודות שייארכו זמן רב. במקביל הודיעה העירייה להורים כי התלמידים לא יוכלו להישאר במבנה בית הספר דוד ילין, שעל פי הסכם עובר לחזקתו של היזם גד זאבי לצורכי בנייה של פרויקט מגורים.

יו"ר ועד ההורים בדוד ילין דקלה ארד מסרה בתגובה על הודעת העירייה: "אנחנו מאושרים מההחלטה, שהיא על דעתנו, להשאיר אותנו עוד שנה במבנה בית הספר הנוכחי. העירייה בראשותה של קליש רותם אמרה, הבטיחה ועשתה, להבדיל מאחרים. לא כולם עובדים בצורה מסודרת כל כך, והם עבדו מדהים. אנחנו יודעים שזה היה לא קל ולא פשוט, ושבעירייה עבדו לילות כימים מאחורי הקלעים. הם שמרו אותנו כל הזמן בתמונה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד להחלטה. ביחס לבית ספר דוד ילין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר