בית הספר רמת הנשיא לפני סיום העבודות (צילום: שושן מנולה)
בית הספר רמת הנשיא לפני סיום העבודות (צילום: שושן מנולה)

"נמאס לנו לחכות בצד עד שמישהו בעירייה יקבל החלטה"

עתידם של תלמידי בתי הספר דוד ילין ורמת הנשיא לוט בערפל, ועיריית חיפה מתמידה בסירובה לא לספק תשובות לילדים ולהוריהם. כעת דורש ועד שכונת רמת הנשיא מראש העיר עינת קליש רותם להודיע כבר בימים הקרובים אם בית הספר היסודי בשכונה ייפתח עבור תלמידיה ושוקלים את המשך המחאה

פורסם בתאריך: 3.6.20 11:29

הסאגה של בתי הספר דוד ילין ורמת הנשיא מסרבת להסתיים, ועיריית חיפה ממשיכה לא לספק תשובות לתלמידים ולהוריהם. ועד שכונת רמת הנשיא דורש מהעירייה להודיע כבר בימים הקרובים אם בית הספר היסודי בשכונה ייפתח עבור תלמידיה. בנייתו של בית הספר הסתיימה, אך הכרזתה של העירייה מתעכבת, ככל הנראה משום שבמערכת החינוך העירונית מעוניינים להעביר לשם את תלמידי דוד ילין, שאמורים לפנות את מבנה בית הספר שלהם במרכז הכרמל בסוף שנת הלימודים הנוכחית.

בשבוע שעבר פנה ועד השכונה במכתב לראש העיר עינת קליש רותם וביקש הבהרות: "כפי שזה נראה בשטח, בניית המבנה הסתיימה או קרובה לסיום. כבר הותקנו מנורות, מזגנים וגדרות, ונסלל כביש גישה. אם כך, מדוע לא פותחים את ההרשמה? מה מתכוונת העירייה לעשות עם המבנה במקרה שבית הספר לא ייפתח? האם הוא יעמוד ריק כל השנה? מה קורה עם הפינוי של בית הספר דוד ילין? מה סטטוס השיפוץ של בית הספר חוגים הישן? האם העבודות יסתיימו עד ספטמבר?".

 

 

יצוין שבחודש פברואר הפגינו יותר מ-100 מתושבי השכונה נגד הסחבת שנוקטת העירייה בהכרזה על פתיחת בית הספר ברמת הנשיא. בהפגנה הבטיח הוועד כי זהו צעד ראשון מתוך מגוון צעדי המחאה שהוא מארגן.

"די, נמאס לנו לחכות בצד עד שמישהו בעירייה יקבל החלטה מושכלת. אנחנו רוצים מענה חיובי, ועכשיו", אומרים בוועד השכונה, "איך אפשר להחזיק שכונה שלמה כבת ערובה בגלל עיכוב בהכרזה על פתיחת בית הספר? מה רוצים בעירייה, שנמשיך להפגין? אנחנו מקווים שלהנהלת העירייה ברור שלא נאפשר לתלמידי דוד ילין להיכנס לבית הספר שמיועד לילדינו. אם בימים הקרובים לא נקבל תשובות, נתכנס ונחליט על המשך דרכי המחאה".

תגובתה של עיריית חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 

הפגנת התושבים ברמת הנשיא (צילום: שושן מנולה)

הפגנת התושבים ברמת הנשיא (צילום: שושן מנולה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אילנה

    לו היה מדובר בב"ס עבור החזירים, זה היה מטופל מזמן. אז לא היו מתכופפים בפני זאבי, היו מזרזים את סיום השיפוץ של חוגים הישן.. אבל, מה לעשות, במקרה זה מדובר בסה"כ בבני אדם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וזה כשחמישים מנהלי בתי ספר כתבו מכתב הערכה לראש העיר על מנהיגותה בעת הקורונה – עאךק…

  3. תושבת מאוכזבת

    למה ראש העיר לא מגיבה לשום כתבה בנושא? למה היא לא משיבה לפניות התושבים, וועד שכונת רמת הנשיא וועד הורי דוד ילין?
    לתושבי העיר לא מגיעה שקיפות? לפני הבחירות קליש רצה מבית לבית, סיפרה כמה היא למען התושבים ולמען השקיפות. איפה קליש?
    זאת ראש העיר שלי? אכזבה

  4. גד

    עוד אחת מנפלאות פועלה של מחזיקת תיק החינוך. סיגל ציוני, את פוליטיקאית מהזן הנחות ביותר. להקיא ממך ומהעבריינית המורשעת שאת ישבנה את מלקקת. את הנזק שעשית בשנה וחצי לא ניתן יהיה לשקם. תפני את התפקיד למישהו שיהיה ראוי לילדי חיפה!!!

  5. חיפאי

    ההסכם החשאי בין יונה יהב והיזם גד זאבי קבע בין היתר ש-ברמת הדר יבנה ביה"ס יסודי+חטיבת ביניים+חטיבה עליונה ובכך תלמידי דוד ילין ותלמידי חוגים יעברו למבנה אחד ברמת הדר, והיזם יקבל את דוד ילין+חוגים הישן. בפועל, נבנה מבנה עבור חטיבת ביניים וחטיבה עליונה (ללא מבנה/מגרש ספורט) ולכן רק חוגים עברו. ישנם דיבורים שחוגים הישן ישופץ עבור תלמידי דוד ילין אבל בפועל, דבר לא קורה וכנראה חוגים הישן יגיע לידי גד זאבי כפי שסוכם בהסכם הראשוני. תלמידי דוד ילין תקועים, לתפארת משרד החינוך ועיריית חיפה.

  6. נילי

    ממש שערוריה ההתנהלות של העירייה בנושא, לא ברור. לא יאומן. אכזבה אכזבה אכזבה

  7. סימבה

    תקלטו: ראש העיר שנבחרה התגלתה כטיפוס בינוני ומטה, מתנהלת כמו ועד בית גרוע, בעלת יכולת חשיבה איטית וכישורי הבנה נמוכים. היא לא משיבה לתגובות כי היא לו מבינה ולא יודעת מה לעשות. מזלה שקבלה עיר קדומה ועלובה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר