סניף מטו"ס של הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)
סניף מטו"ס של הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

הקורונה הגיעה לריאלי: ארבע כיתות עברו ללמידה מרחוק

מורה בסניף מרכז הכרמל של בית הספר הריאלי אובחנה כחולת קורונה, וארבע כיתות - שתיים ביסוד ושתיים בחטיבת הביניים - יעברו מחר ללמידה מרחוק. מנהלת הסניף זהבית זליג כתבה להורים: "בשלב זה מתחילה חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות, ואנו נעדכן אתכם בהתאם לממצאיה"

פורסם בתאריך: 7.9.20 16:14

הקורונה הגיעה לסניף מרכז הכרמל של בית הספר הריאלי וארבע כיתות – שתיים ביסוד ושתיים בחטיבת הביניים – יעברו מחר (שלישי) ללמידה מרחוק.

בהודעה ששלחה היום מנהלת סניף מטו"ס (מדע, טבע וסביבה) (ראשון) זהבית זליג להורים, לתלמידים ולעובדי בית הספר נכתב: "אנו מבקשים לעדכן אתכם כי נמסר לנו על ידי משרד הבריאות שמורה בבית ספרנו נמצאה חיובית לבדיקת קורונה. בהנחיית מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל והנהלת בית הספר, לא יגיעו מחר לבית הספר תלמידי כיתות א'3, א'4, ח'7 וט'8. אנו מבקשים מהתלמידים להישאר בבית עד תום החקירה האפידמיולוגית (לא בבידוד). תלמידים אלה ילמדו במסגרת למידה מרחוק מהבית. בשלב זה מתחילה חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות, ואנו נעדכן אתכם בהתאם לממצאיה. ידיעה כזאת יכולה להציף את כולנו ברגשות שונים, ובהם דאגה וחשש. זה טבעי לגמרי. עם זאת, חשוב לזכור שעיניהם של הילדים נשואות אלינו – ההורים והצוות. חשוב שתאחזו בעובדות ותרגיעו אותם. אנו בקשר מתמיד ורצוף עם נציגי משרד הבריאות, משרד החינוך והנהלת בית הספר, ונפעל בהתאם להנחיותיהם".

זליג סיימה את הודעתה במסר להורים: "אנו כאן עבורכם לכל שאלה ומאחלים לכולם בריאות איתנה ובשורות טובות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. והצנע לכת

    במדיניות עם שכל
    כל הילדים שנחשפו
    היו עכשיו אחרי בדיקת קורונה ובבידוד זמני
    כולל הורים עם מסכות n95…

    אבל..
    במדינה שלנו, בחשיפה לחולה מאומת
    אין עדיין בידוד
    ואם הייתה הדבקה של הילדים
    עכשיו הם ממשיכים להדביק…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בכללית בחיפה צריך לחכות 6 ימים לבדיקה שזה כולה מקל שדוחפים לאף. אבל פה במדינת הסטארט אפ חוץ מלכתוב קוד במזגן, אף אחד לא יודע פה כלום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר