הריאליגן בבית בירם (צילום: שושן מנולה)
הריאליגן בבית בירם (צילום: שושן מנולה)

בניגוד לעירייה: הריאלי יחזיר כסף להורים

בית הספר הריאלי לא יחייב את ההורים של הילדים במועדוניות שפועלות בבית הספר עבור פעילות שלא התקיימה בחודש ספטמבר בגלל הסגר, וזאת בניגוד לעיריית חיפה שסירבה לבקשת ההורים לקבל החזר כספי על הצהרונים המושבתים

פורסם בתאריך: 30.9.20 12:13

הנהלת בית הספר הריאלי לא תחייב את ההורים שרשמו את ילדיהם למועדוניות בבית הספר עבור פעילות שלא התקיימה בחודש ספטמבר בגלל הסגר, וזאת בניגוד לעיריית חיפה שמחייבת את ההורים בתשלום עבור הצהרונים.

כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות", הורים לילדים בצהרונים של העירייה ביקשו החזר כספי עבור שמונה ימי פעילות שלא התקיימו בחודש ספטמבר אך העירייה סירבה בטענה כי ההורים חתמו על טופס שלפיו הם לא זכאים להחזר על פחות מעשרה ימי פעילות שבוטלו. בריאלי, לעומת זאת, חושבים אחרת ומציינים כי ההורים לא צריכים לשלם עבור פעילות שלא התקיימה. כמו כן, בשל המצב החליטה ההנהלה לתת הנחה בשכר הלימוד של חודש אוקטובר לילדים שלומדים בששת הגנים של הריאלי.

 

 

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "מדינת ישראל עוברת תקופה לא קלה במסגרת המאבק בנגיף הקורונה. המצב הזה של סגרים ובידודים לא מסייע למשפחות שלנו מהבחינה הכלכלית. הריאלי הוא משפחה אחת גדולה שבשעה הזו מתגייסת למען כל ילדי המשפחה. לא נראה לנו הגיוני שהורים ישלמו עבור פעילות שהם לא צורכים, ולכן לא נגבה תשלום עבור המועדוניות בחודש ספטמבר".

ומה באשר לשכר הלימוד?

"ההבדל בין תשלום על פעילות במועדונית לתשלום שכר לימוד הוא שתשלום למועדונית הוא קנייה מרצון. תנאי ההעסקה שם הם שונים וניתנים להפסקה, וזאת בניגוד למורים שאנחנו מחויבים לשלם להם שכר מלא. במקום שבו אפשר להקל אנחנו עושים זאת, ולפיכך בחודש אוקטובר נעניק הנחה של 20 אחוז בשכר הלימוד בגנים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שירה

    אפילו הגנים הפרטיים מחזירים כסף. העירייה בראשות קליש רותם רואה רק כסף בעיניים כדי לבזבז על מינויים בזבזניים ויועצים מיותרים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר