ההפגנה של תלמידי בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)
ההפגנה של תלמידי בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)

תלמידי הריאלי הפגינו: "הזום נמאס, המוח שלי נמס"

עשרות תיכוניסטים מבית הספר הריאלי הפגינו בבית בירם במחאה על כך שקבינט הקורונה אינו מאפשר פעילויות לתלמידי התיכון באוויר הפתוח, בדגש על שיעורי מחנך, על שיעורי אזרחות ועל מסעות. המפגינים הניפו דגלי ישראל ושלטים שעליהם נכתב "לא מגדלים אזרחים במסכים" ו"אין מועד ב' לכיתה י"ב"

פורסם בתאריך: 15.11.20 12:30

עשרות מתלמידי כיתות י"ב בבית הספר הריאלי הפגינו היום (ראשון) ברחבת הכניסה של בית בירם. התלמידים מחו על כך שקבינט הקורונה אינו מאפשר פעילות לתלמידי התיכון, בדגש על שיעורי מחנך, על שיעורי אזרחות ועל מסעות – פעילויות שיכולות להתקיים באוויר הפתוח.

המפגינים הניפו דגלי ישראל ושלטים שעליהם נכתב "הזום נמאס, המוח שלי נמס", "דור אבוד", "לא מגדלים אזרחים במסכים" ו"אין מועד ב' לכיתה י"ב".

מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ' שנכח במקום ביחד עם קבוצה של מורים מבית הספר אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי הוא גאה בתלמידיו וכי מדובר ביוזמה ברוכה.

 

ההפגנה של תלמידי בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)

ההפגנה של תלמידי בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)

 

 

דוברת מטה המאבק של התיכוניסטים גל פורמן, תלמידת כיתה י"ב בריאלי: "הגיע הזמן שהממשלה תשמע את זעקתם של תלמידי התיכון. אנחנו עוד מעט מתגייסים ומבקשים שלפני כן עוד נספיק להיפגש עם המחנכים שלנו פנים אל פנים, שנעבור שיעורי חינוך ואזרחות ושנצא למסעות באוויר הפתוח. במקום זאת אנחנו נמצאים כל היום מול המסכים. זו לא בקשה מוגזמת".

לדבריה של פורמן, הצעד הבא הוא להתחבר לתלמידי תיכון נוספים בכל הארץ ולהפגין ביחד בכנסת: "ניסע לירושלים כי כבר נמאס לנו. אנחנו רוצים לחזור לפעילות ומקווים שלא נצטרך לבקש מבג"ץ להתערב ושהממשלה תתעשת ותקבל את בקשתנו".

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. אילנה

    כל הכבוד לתלמידים !!!!! מתברר שצודקים המפגינים הצעירים הקוראים לממשלה : נפלתם על הדור הלא נכון. CARRY ON

  2. לאבירם

    אתה פשוט מביך
    ממש מקווה שתתקע שמונה חודשים בחדר מול מסך כדי שתרגיש אפילו חצי ממה שאנחנו מרגישים, אנטישמים אמרת? אתה חושב שאנחנו שונאים את היהודים על אף היותנו יהודים? אין לאמירה הזאת שום ביסוס וחבל שאדם בגילך מתבטא ככה
    פשוט מביך

  3. ליאור

    בית ספר שמגדל את הדור הבא של משלמי המיסים, של הלוחמים בצה״ל ושל כל מה שמחזיק את המדינה הזאת בחיים אדון אבירם.

  4. האכפתית

    מתוך הכרות אישית,
    בית הספר הריאלי מגדל דור של שמאלנים חסרי זהות יהודית…בכניסה לבנינים ובכניסה לרוב הכתות אין מזוזות….הדעות המוקנים לתלמידים הם של שמאלנים שונאי יהדות וכל צוויון יהודי….ההפגנה היא פוליטית….

  5. ל״אכפתית״

    את מנותקת!!! בתור בוגרת בית הספר, *יש* מזוזות ולא מבינה איך אפשר להיות יהודי ולשנוא יהודים, ואיך זה קשור לנושא… חבל שאת מנותקת מהמצב ומהרגשת התלמידים. יכולה להגיד בתור בוגרת יב של שנה שעברה ושי שינית השנה בפנימייה שהתוצאות הלימודיות והנפשיות של הקורונה הרסניות, בייחוד לתלמידים. זה לא פוליטי ממזמן, זאת שחיתות וסבל.

  6. מי אחראי למצב? הממשלה או חוסר המשמעת שלכם?

    הפגנה לצרכי כתבה בתקשורת?
    חודשים באתם לבית הספר בלי מסכות. זום שמום אתם נפגשים עשרים חברה בחצרות בדניה ובפארקים ומגרשים ומדביקים מאחד לשני משפחה שלמה או נכנסים לבידוד כיתה שלמה אחרי חינגה בחוף.
    כשאתם חסרי אחריות להדביק הלאה אל תתפלאו שמקדם ההדבקה מזנק ואתם נשארים בבית.

  7. צעירות דפוקות

    שיחזירו את הבתי ספר שיחזירו הכל ונראה איך הם יאהבו סגר שלישי פצועים במוח מפגרים בית ספר זה לא פאב שנפגשים עם חברים לכו למקום אחר לא צריך לסבול בגללכם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר