פרויקט "המורה במסיכה"
פרויקט "המורה במסיכה"

סניף אחוזה בריאלי מציג: "מורה במסיכה"

סניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי מתחיל פרויקט חדש - "מורה במסיכה" - אשר מבוסס על תוכנית הריאליטי "זמר במסיכה". מהערב ועד לחג החנוכה יעלה הסניף לדף הפייסבוק שלו פוסטים, וקהילת בית הספר תצטרך לנחש מיהו המורה שמאחורי התחפושת

פורסם בתאריך: 29.11.20 12:52

לקראת יום המורה שיחול ביום רביעי הבא, 9 בדצמבר, סניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי מתחיל פרויקט חדש – "מורה במסיכה" – שיחשוף את המורים מעבר לפן המקצועי. הפרויקט מבוסס על תוכנית הריאליטי "זמר במסיכה" שמשודרת בערוץ 12, ובה צריכים חברי הפאנל לזהות מפורסמים בתחפושת שמתחרים בשירה.

בפרויקט שיתחיל הערב ויסתיים לאחר חג החנוכה יעלו המורים לדף הפייסבוק של הסניף פוסט אחד מדי יום עם תמונה שלהם במסיכה ועם רמזים על עצמם, וקהילת בית הספר תנסה לגלות מיהם המורים.

 

 

מנהלת סניף יסוד אחוזה בריאלי איילה יהודה: "חשיפה של המורים שלנו להורים ולתלמידים הפכה כבר למסורת. מדי שנה ביום המורה אנחנו מפרסמים בדף הפיסבוק של בית הספר כמה פרטים שאינם ידועים על כל מורה. היו שנים שבהן הפעילות היתה שכבתית, וכל שכבה זיהתה את המורים שלה, והשנה החליט הצוות לגוון. החל מהיום יועלה לפייסבוק מדי יום פוסט של מורה עם תמונה שלו או שלה במסיכה, ובפוסט יהיו רמזים מהחיים האישיים או מהחיים המקצועיים. קהילת בית הספר – הורים, תלמידים, אנשי צוות ומורים – ינסו לפענח מיהי הדמות במסיכה. הפוסט יעלה בערב, ועד לבוקר שלמחרת יינתן זמן להשיב. מורים שייחשפו יעלו תמונה שלהם, והפעם בלי מסיכה, וקורות חיים מקוצרות, ובמקביל נעלה פוסט חדש".

לדבריה של יהודה, מטרתו של הפרויקט היא הידוק הקשר בתוך קהילת בית הספר: "כך אנחנו שמים את המורים במרכז הבמה. יום המורה הוא היום שלהם, וכך ניתן יהיה להכיר אותם טוב יותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בוגר שפוי

    הראלי שם את תוכניות הריאלי השיטחיות במרכז
    לאן הגענו? גיבורת התרבות האולטימטיבית של הראלי היא: אופירה אסייג
    בכייף
    מה של הראלי של הראלי

  2. מה יהיה עם משרד האין חינוך

    בחסות הקורונה יש ירידה אדירה באיכות ההוראה ועומק ההוראה לטובת שלל גימיקים ויח"צנות חלולה.
    משרד ה"חינוך" או "המשרד להעסקת מורים בתנאים מופלגים ללא תמורה" מתחרה בעצמו כמה בגרויות ומקצועות יבוטלו בגלל חוסר יכולת להקפיד על תנאיי תברואה בבתי הספר, איזה בזיון.
    הרמה הנמוכה גם ככה יורדת עוד ועוד.
    מייצרים עדר של בכיינים ופוליטיקלי דפקט.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר