חיסון נגד קורונה (צילום: shutterstock/lakshmiprasada S)
חיסון נגד קורונה (צילום: shutterstock/lakshmiprasada S)

הריאלי יקיים מבצע חיסונים לתלמידי כיתות י"א ו-י"ב

בהודעה ששלחה הנהלת בית הספר הריאלי להוריהם של תלמידי כיתות י"א ו-י"ב נכתב כי מבצע החיסונים נגד קורונה ייצא לדרך בימים הקרובים בבית בירם, וזאת לאחר שהנושא תואם עם לשכת הבריאות המחוזית של משרד הבריאות, עם מד"א ועם קופות החולים

פורסם בתאריך: 16.2.21 07:59

הנהלת בית הספר הריאלי נערכת למבצע חיסונים נגד קורונה לתלמידי שכבות כיתות י"א ו-י"ב בקמפוס בית בירם שיחל בימים הקרובים.

בהודעה שנשלחה אתמול (ראשון) להוריהם של תלמידי שתי השכבות ממנהל בית בירם מנדי רבינוביץ', מיו"ר ועד ההורים ד"ר רותם גלפן ומיו"ר מועצת התלמידים מאיה שור נכתב: "חיסון צוות המורים הושלם כמעט באופן מלא, ו-95 אחוז מסגל המורים חוסנו. אנו עושים מאמץ מיוחד לעודד את כל תלמידי י"א ו-י"ב להגיע לשיעור דומה כדי שנוכל להיות מוכנים להחזיר באופן מהיר ומיידי את בית בירם לשגרת למידה לכשיתאפשר".

להורים הוסבר שהמהלך הבשיל לאחר תיאום עם לשכת הבריאות המחוזית של משרד הבריאות, עם מד"א ועם קופות החולים, ושמבצע החיסונים ייצא לדרך בימים הקרובים.

התלמידים התבקשו להירשם בלינק מצורף: "לצורך היערכות מדויקת, כדי למנוע בזבוז חיסונים יקרים, ואם יש בני משפחה נוספים שגם הם מעוניינים להתחסן, הם מוזמנים גם להירשם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יש מקום לתקווה (אם משלמים)

    מדהים! זה ההבדל בין בתי ספר ״של משרד החינוך״ ובין בתי ספר שמובילים ורואים את החינוך כדרך ארץ וכמכלול שלם ולא כמשרה בלבד. חבל מאוד שצריך שביהס יהיה פרטי או חצי פרטי בשביל שהוא ינהג כך…

    אני רואה את ביהס הזה החל מכיתה א ועד לתיכון אל מול בתי ספר אחרים וההבדל הוא תהומי! למשך כל תקופת הקורונה ביהס מהווה מודל ומופת בכל מה שנוגע לחינוך, להתנהלות תוך כדי שינויים, לאחריות כלפי התלמידים והמשפחות ועוד. שמחה מאוד שבחרתי להשקיע כסף בילדי ולשים אותם במערכת הזו.

    דרך אגב, אני בהחלט לא חושבת שזו מטרה טובה ונכונה לייצר בתי ספר ״פרטיים״ אבל לאור מה שאנו רואים בתקופת הקורונה, כל המחשבות והטענות כלפי מערכת החינוך פשוט הוכיחו את עצמן. לצערי הרב, אם צריך לוותר על חופשה משפחתית לחול או על תנאי מחייה אחרים (שישראלים רבים אוהבים ומשקיעים בכך), בשביל לזכות בחינוך שכזה, אז זהו ״מחיר״ שאני מוכנה לשלם.

    לא מאמינה שאי פעם מערכת החינוך תשתפר (כל זמן שיש ארגוני עובדים וההסתדרות קיימת)

  2. צדוק

    בית הספר הזה הוא בועה. התלמידים מקבלים הלם כשיוצאים לעולם הגדול. אני מעדיף בית ספר ממלכתי רגיל עם ערסים ופריחות. אתגרים שהילד לומד להתמודד איתם מילדות ולא יקבל הלם כשייתקל בהם בצבא או אחרי הצבא.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי יחסן אותם מפני הפוליטיזציה לשמאל הקיצוני?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר