פחים כתומים בקרית חיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של עיריית חיפה)
פחים כתומים בקרית חיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של עיריית חיפה)

נשלמת פרישת מיכלי המחזור הכתומים בקרית חיים ובקרית שמואל

עיריית חיפה משלימה בימים אלה את פרישתם של עשרות מיכלי מחזור כתומים בקרית חיים מערבית ובקרית שמואל. בכך הן מצטרפות לשכונות שבהן הוצבו המיכלים, וזאת לאחר שבתחילת השנה התלוננו תושביהן כי לא מתאפשר להם למחזר מכיוון שהעירייה לא הציבה פחים כתומים בשכונותיהם

פורסם בתאריך: 18.5.20 10:41

עשרות מיכלי מחזור כתומים נפרסים בימים אלה על ידי עיריית חיפה בשיתוף עם תאגיד ת.מ.י.ר בקרית חיים מערבית ובקרית שמואל. בכך מצטרפות קרית חיים וקרית שמואל לשכונות שבהן הוצבו המיכלים הכתומים – כרמל מערבי, רמת התשבי, מרכז הכרמל, כרמליה, אחוזה, ורדיה, כבאביר, דניה, סביוני דניה, רמת בגין, רמת גולדה, רמת אלמוגי, רמת אלון, רמת רמז, רמות חן וספיר, רוממה, רמת בן גוריון, רמת אשכול וגבעת דאונס.

כזכור, בחודש ינואר התלוננו תושבים בקרית חיים על כך שהעירייה אינה מאפשרת להם להפריד אשפה לצורך מיחזור בניגוד לשכונות אחרות בעיר. כעבור ימים אחדים הודיעה העירייה כי בכוונתה להציב פחי מיחזור כתומים בקרית חיים מערבית ובקרית שמואל.

 

 

מיכלי המיחזור הכתומים מיועדים לכלל האריזות הביתיות לרבות שקיות ואריזות פלסטיק של מוצרי מזון, טיפוח וניקיון, אריזות מתכת, מיכלי תרסיס, קופסאות שימורים וקרטוני משקה. מהעירייה נמסר כי בשנה החולפת אספו תושבי חיפה יותר מ-750 טון פסולת אריזות. עוד נמסר כי פרישת המיכלים הכתומים בקרית חיים מתבצעת בצל מגיפת הקורונה וכי בהתאם לכך הותאמה פעילות ההסברה המתלווה לפרישת המיכלים אל הנחיות משרד הבריאות בנושא, כך שעלונים עם הסבר על חשיבות המיחזור ועל הפרדת הפסולת יחולקו לבתי התושבים ויישלחו מסרונים אישיים.

מנכ"ל ת.מ.י.ר רני איידלר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם העירייה ועם התושבים שנרתמים להפרדת פסולת אריזות בביתם. הנתונים הטובים של הפרדת אריזות בחיפה מעידים על מעורבות ועל אמון של התושבים במהלך, ואני מאמין כי עם הוספת פחים כתומים לשכונות נוספות בעיר, תושבים נוספים יצטרפו למהפכה הכתומה ונתוני המיחזור יעלו ויתרמו למיצובה של חיפה כאחת מהערים הגדולות המובילות בהפרדת אריזות למיחזור".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר