עו"ד שאדי סרוג'י
עו"ד שאדי סרוג'י

המערכת מתחממת

פורסם בתאריך: 7.5.23 08:53

@ שעות אחדות לפני סגירת הרשימות לבחירות לוועד מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין, שיתקיימו ב-20 ביוני, הודיעו רשימת תנופה בראשותו של עו"ד שאדי סרוג'י (שגם הגיש את מועמדותו לתפקיד יו"ר ועד המחוז) ורשימת הצלחה בראשותה של עו"ד בלהה מצגר על איחוד. לסיעת תנופה היו שמונה נציגים בוועד היוצא, בעוד שסיעת הצלחה שלחה לוועד שתי חברות. עו"ד סרוג'י מסר למדור: "אני שמח מאוד שעו"ד מצגר וכל חברות רשימת הצלחה מצטרפות אלינו. החיבור הזה הוא טבעי ומתבקש מכיוון שהיה שיתוף פעולה חיובי ביותר בין החברים בשתי הסיעות לאורך כל הקדנציה האחרונה. עם זאת, נדרשת מאיתנו עבודה קשה ומאומצת מאוד כדי לזכות בבחירות בעוד כחודשיים". באשר להתמודדותו על תפקיד יו"ר הוועד אמר עו"ד סרוג'י: "כולם מוזמנים להתפקד ולתמוך ברשימת תנופה בראשותי כדי שכולנו נהיה שותפים לחזון, לרצון ולעשייה"

 

 

@ זמן קצר לאחר ההודעה על האיחוד נפגשו עו"ד בתאל מנור מרשימת הצלחה ועו"ד שאדי סרוג'י מסיעת תנופה וקיימו סיעור מוחות על אסטרטגיית הקמפיין לקראת הבחירות.

 

עוה"ד שאדי סרוג'י ובתאל מנור

עוה"ד שאדי סרוג'י ובתאל מנור

 

@ מול עו"ד שאדי סרוג'י יתמודד עו"ד אדיר צבי על תפקיד יו"ר ועד מחוז חיפה. "לאחר יותר מ-16 שנים בתחום, בעל משרד עצמאי, כהונה של ארבע שנים כחבר ועד מחוז חיפה, כהונה כיו"ר ועדות שונות הן בלשכה הארצית והן במחוז, גמלה בי ההחלטה", אמר עו"ד צבי.

 

עו"ד אדיר צבי (צילום: מיכה בריקמן)

עו"ד אדיר צבי (צילום: מיכה בריקמן)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר