סטלה לאונג' בר (צילום: שרון וקנין)
סטלה לאונג' בר (צילום: שרון וקנין)

אחרי 21 שנים: פאב הסטלה משנה את פניו

בפוסט בפייסבוק בישר רפי לוי, הבעלים של הסטלה לאונג' בר בצומת כרמליה, על פרידה ממה שהיה, הזמין את כל הבליינים לחוות בפעם האחרונה את הסטלה בווייב המוכר, והודיע על שינוי כיוון: פאב אאוט, מסעדה אין. לוי: "זו הולכת להיות מסעדה ברגוע, משהו שמזכיר את מחנה יהודה, עם צ'ייסרים של ערק מתעופפים"

פורסם בתאריך: 9.1.23 09:37

סוף סוף זה קורה, ולאחר שנים של חלומות מגיע שלב הביצוע. הסטלה לאונג' בר של רפי לוי בצומת כרמליה יעבור בחודשיים-שלושה הקרובים מהפיכה של ממש. אתמול (ראשון) העלה לוי פוסט שהוא מעין פרידה למה שהיה, והזמין את כל הבליינים שגדשו את המקום ב-21 השנים האחרונות לבוא בסופ"ש הקרוב ולחוות בפעם האחרונה את הסטלה בווייב המוכר.

"איך מסכמים 21 שנה של רגשות, חוויות, טירוף ואנשים מדהימים לתוך פוסט של כמה שורות?", כתב לוי, "הסטלה, המקום שהפך לבית של כל כך הרבה חיפאים, יסגור לראשונה את הדלתות לתקופה קצרה והולך לעבור מהפכה ששווה לצפות לה. אנחנו הולכים כמו תמיד לקחת את כל הטוב צעד אחד קדימה, אך השבוע זה יהיה ה-closing dinners שלנו, שבו תוכלו לחוות את הטעמים ואת הווייב של הסטלה שכל כך אהבתם. בואו, מבטיח שנשאיר לכם טעם של עוד. כל מי שרוצה לחוות עוד פעם אחת את הסטלה כפי שהכרתם ב-21 שנים אחרונות, יותר ממוזמן".

ואז הפוסט הפך סנטימטלי: "אני לא אדם שבוכה, אבל הרגשות שיוצאים ממני לקראת הסגירה ב-15 בינואר מעולם לא עברו בי. הזיכרונות והסיפורים הבלתי נגמרים – פרלמנט הצהריים, שלישי ישראלי לדורותיו וגלגוליו, חמישי חברים הפרוע, ושישי של השעות הקטנות. אני מזמין אתכם לבוא ולהיפרד מהסטלה בסופ"ש פרידה. אהיה כאן מהצהריים, אך אל השיא נגיע בערב חמישי חברים, בשישי צהריים, בערב ולילה ובמוצ"ש גם".

הפוסט הסתיים בתודות: "אני אתגעגע, ואתם? זה המקום לומר תודה לכל עשרות האלפים שעשו צ'ק אין ופרגנו לאורך השנים, אכלו, שתו, נהנו, חגגו ימי הולדת ואירועים משמעותיים בחייהם והרימו כאן אווירה שלא היתה ולא תהיה באף מקום בעולם. אז תודה לכולם, אוהב בלב".

 

 

לוי, סוף סוף מגשים חלום. איך תיראה הסטלה החדשה? 

"חלמתי על זה הרבה זמן. אנחנו גם מכירים את הפוטנציאל שלנו וגם מקשיבים לפידבקים של הקהל. הכל יהיה חדש. יהיה מטבח ענק שיוציא אוכל טרי בכל יום. המנות יהיו יותר קטנות, אבל ברמה הכי גבוהה שיש".

מה הקונספט? 

"לא הברדק שיש היום – בלי סיגריות, פחות פאב. זה התאים לימים שבהם היינו צעירים. זו הולכת להיות מסעדה ברגוע, אבל עם צ'יל שמח, משהו שמזכיר את מחנה יהודה, עם צ'ייסרים של ערק מתעופפים. כזו שנותנת את הלב והקרביים שלה ללקוחות. זו הולכת להיות מסעדה אחרת, כמו שצריך, כמו שחלמתי עליה. אנחנו עושים משהו גדול".

אתה תישאר במטבח?

"אנחנו מביאים מישהו, אני לא רוצה להיות במטבח. כמובן שגם אני אהיה, אבל יהיה עוד אנשים. אני בקשר רציף עם שפים בכירים מאזור המרכז, נעבור סדנאות ונלמד. אנחנו עולים כיתה ונהיה מסעדה מדוברת כמו ראסיף 33 ולוקס. התבגרנו, יהיה פחות רעש ובלגן בלילות, יותר רגוע".

תפתיע אותנו עם שם של שף מוכר?

"זה לא רלוונטי כרגע".

 

רפי לוי

רפי לוי

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר