רמי כהן ואסי דלק
רמי כהן ואסי דלק

אום כולתום נסגרה, זה מה שייפתח במקומה

המסעדה הטבעונית אום כלתום על ציר מוריה בכניסה לכרמליה נסגרה, ואת המקום לקח רמי כהן מקונדיטוריית שני, שמתכוון לפתוח סניף ראשון של שני בייקרי, שיהיה רחוק מאוד מסגנון בתי הקפה שלו בנוה שאנן ובעיר התחתית. ולמי ששואל, אום כולתום לא תיפתח במקום אחר. בינתיים

פורסם בתאריך: 31.8.23 10:22

בשורה עצובה לחובבי הקטניות שנהגו לפקוד את אום כולתום, המסעדה הטבעונית שנפתחה לפני כמעט שמונה שנים על ציר מוריה בכניסה לכרמליה. הבעלים אסי דלק מכר אותה לזכיין שבחר לא לפתוח מסעדה במקום והעביר את הנכס לצד שלישי. את המקום לקח רמי כהן מקונדיטוריית שני, שמתכוון לפתוח סניף ראשון של שני בייקרי, שיהיה רחוק מאוד מסגנון בתי הקפה שלו בנוה שאנן ובעיר התחתית.

הקונספט יזכיר מקומות פריזאיים קטנים של ארוחות קלות בשירות עצמי, מאפים מדליקים, כריכים מיוחדים, סלטים טריים ומשקאות קפה לשבת במקום או בטייק אוויי. שני בייקרי מתוכנן להיפתח לקראת סוף חודש נובמבר, והכוונה שהוא יפעל מ-7:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.

כהן, בחרת לפתוח בשכנות לשני מקומות ממש דומים – מנדרין בייקרי ובייקרי 58.

"ואני רק אשפר לכל החיפאים את הפינה הזו בכניסה לכרמליה כמרכז קולינרי ובילוי. בניגוד לאחרים, אני חושב שריבוי מקומות רק מעלה את הרמה ועושה טוב לכולם. חיפה היא עיר קטנה, ואיפה שלא תפתח יהיה מקום אחר, דומה יותר או פחות. אם לא הייתי מאמין במקום ובמוצר שלי, לא הייתי פותח".

 

 

מה יהיה הייחוד של שני בייקרי?

"קודם כל ולפני הכל, יהיו בו עוגות הבית של שני. זה יהיה מקום מדליק, קליל וממש לא פלצני, אבל מוקפד מאוד. עם זאת, המחירים יהיו ממש זולים בגלל שיהיו בו מינימום עובדים כי מדובר בשירות עצמי. הכריכים, הסלטים, המאפים והעוגות יוצגו בוויטרינות, וניתן יהיה לשבת באחד מ-20 מקומות הישיבה או לקחת טייק אוויי בלי להתעכב. זה הולך להיות מקום סבבה".

ולמי ששואל, בינתיים אום כולתום לא תיפתח במקום אחר. דלק, שבשנה האחרונה פתח את וגאס – דיינר בורגרים טבעוני – ברחוב נתנזון, יצא מהשותפות לפני כשבועיים, וכעת הוא לוקח את הזמן כדי להבין לאן ממשיכים מפה. "מסעדנות זה תחום תובעני מאוד", הוא אומר, "אני מחפש איפה לפתוח. זה באמת לא פייר כלפי הלקוחות. אנשים אוהבים את האוכל שלי. קונספט יש, שף יש, אנשים טובים יש, רק צריך למצוא את הדרייב למקום חדש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גד

    תקרא לעצמך נשמה אום קולטום או כל שם רוחניקי מתנחמד אחר אבל בעיר של חומוסיות מעולות להגיש חומוס פשוט לא טעים מספיק שלא עולה לרמה הממוצעת בעיר, ולרוא לעצמך מקום של חומוס לא משנה באיזה מיתוג פשוט לא יעבוד

  2. דורון

    לא נאמר כלום אם גם המקום החדש יהיה טבעוני ואני חושש שלא. ואם כך חבל מאוד לאוכלוסיית הטבעונים המתפתחת בחיפה, ובכלל למי שאוהב אוכל בריא וקליל, גם על הבטן וגם על המצפון. הלוואי שאני טועה ושזה כן טבעוני אבל חוששני שלא.

  3. אייל חיפה

    אנשים אוכלים בבית בגלל יוקר המחייה
    גם חוזרים לאפות בבית כי זה חצי מחיר ופי 2 כמויות.
    כל הבייקריז למיניהן ייסגרו אפילו בשכונת כרמליה היוקרתית עם כל ההיי טקיסטים המליונרים.. הם הכי קמצנוביץ'.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הבייקריז האלו זה פלצנות אחת גדולה
    לא באמת מאפיות מביאים ממאפיות דברים ומחממים לכם
    זה עובר מסע בכל העיר עד שזה מגיע לסניפים
    אין מאפייה נורמלית – פיתות, לחמים, חלות. רק בסופר כרמליה עוד בקושי .

  5. ל

    בחיים לא אתקרב למקום הזה!!! (וגם מי שאני מכירה). וזה לא קשור בכלל לאוכל שמוצע. יש דברים חשובים מזה בהרבה. מי שמכיר ויודע כבר לא מגיע גם למקום הקיים

  6. יוקר המחייה יהרוג הרבה מסעדות

    כרמליה הסופר כל כך יקר זאין כסף למסעדות.
    הסופרמרקט הכי יקר בארץ – כדאי להשוות אולי יזכה בתואר הנכסף.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר