ליאוני, החדשה של קבוצת הסינטה בר (צילום: חגית הורנשטיין)
ליאוני, החדשה של קבוצת הסינטה בר (צילום: חגית הורנשטיין)

ליאוני – הבייבי החדש של קבוצת הסינטה בר

אחרי הסינטה בר אקספרס, הקבוצה תפתח במרכז המסחרי איינשטיין גם שילוב של מעדנייה וחנות לכלי בית באווירה קולינרית. טלי שחרית מבעלי הקבוצה: "יקראו לו ליאוני, שזה שם צרפתי, על שם סבתה של גיסתי שנפטרה. זה לא יהיה מקום מפונפן ואינסטגרמי"

פורסם בתאריך: 19.12.23 15:10

כאשר קבוצת הסינטה בר פותחת מקום חדש בחיפה, המדור נכנס למצב סקרנות, כזה שהורג חתולים. אבל לפני שלסקרן ייגרם נזק בלתי הפיך, הלכנו לברר כדי לדווח ראשונים. הקבוצה מאגדת בתוכה את ששון הבר באחוזה, מסעדת הבשרים סינטה בר ומיסטר באן בורגר שנמצאים מול איצטדיון סמי עופר, האיטלקייה ממבו מילאנו באחוזה, מפעל פרש פסטה בקרית ים וסינטה בר אקספרס במרכז המסחרי ברחוב איינשטיין, שבגללו ייוולד התינוק החדש.

"הפעם אנחנו לא פותחים מסעדה אלא מקום שמשלב בין קולינריה לחנות כלים", אומרת טלי שחרית מבעלי הקבוצה, "זו תהיה מיני מעדנייה עם הרבה דברים מגניבים, יינות, קפה, דברים טעימים ליד הקפה כמו מאפים וכריכים, ואפשר יהיה לקנות לחמים. נוסף על כך יהיו כלי הגשה, נרות ומפיצי ריח הביתה".

תהיה ישיבה במקום?

"מעט, זה יותר יעבוד על take away. בעיקרון, מה שאנחנו מכוונים אליו זה שלקוח שבא לו לפנק ולהתפנק על דליקטסים יוכל לקנות גבינות מיוחדות, אבל יהיו גם דברים מגניבים והוא יוכל להרכיב לעצמו חוויה בבית. הוא ייקח יין, לחם, מטבלים, זיתים ומאפים, ויפתח שולחן טעים ומדויק. אנשי הבוקר ייקחו קפה, מאפה, כריך – והם יהיו פצצה". 

מה הקשר בין סינטה בר אקספרס למקום החדש?

"הסינטה בר אקספרס נחלק לשלושה חלקים – המבורגרים, עוף בגריל והדלי שבו יש כריכים, מאפים ועוגות מהקונדיטוריה שלנו. ראינו שהדלי עובד נהדר, אנשים ממש אוהבים את המוצרים שם, ואמרנו שיאללה, נוציא את זה מהאקספרס ונקים חנות שתעמוד בפני עצמה". 

 

 

ואיך יקראו למקום החדש?

"יקראו לו ליאוני, שזה שם צרפתי, על שם סבתה של גיסתי שנפטרה. זה התחבר לנו מאוד עם הקונספט – צרפתי כזה, ארטיזני. אנחנו מכוונים לחוויית קנייה מפנקת של דברים מיוחדים, ולא מקום מפונפן ואינסטגרמי".

החנות תיפתח באותו מתחם באיינשטיין, מתי אתם מתכננים לפתוח ומה יהיו שעות הפעילות?

"בעוד כחודש וחצי-חודשיים. בהתחלה נפתח מהבוקר עד 19:00. נעשה ניסויים כי זה לא מרכז של ערב, רוב הפעילות בו נעשית ביום. נתחיל, נראה, נבדוק. יכול להיות שהחנות דווקא תעבוד יפה בערבים. אני לא יודעת למה לצפות, זו פעם ראשונה שאנחנו נכנסים לתחום הזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר