Sugar & Spice (צילום: חגית הורנשטיין)
Sugar & Spice (צילום: חגית הורנשטיין)

על הקשר בין סקס, וינטג' וקפה

את בית הקפה החדש Sugar & Spice ברחוב נתנזון הקימו שני דיירים ותיקים בעיר התחתית - יאנה דוברבסקי, בעלת חנות בגדי הווינטג' והיד השנייה אנינת טעם, ובן זוגה מרק קריימר, בעל חנות לאביזרי מין. "בית הקפה הוא כל מה שמיוחד ואקסטרה אורדינרי במקום אחד", הוא אומר

פורסם בתאריך: 20.12.23 08:19

אז מה בין סקס ו-Sugar & Spice? כנראה הרבה יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם. את Sugar & Spice, בית הקפה החדש שנפתח ממש לאחרונה ברחוב נתנזון, הקימו שני דיירים ותיקים בעיר התחתית – יאנה דוברבסקי בעלת אנינת טעם, חנות בגדי הווינטג' והיד השנייה הצמודה, ובן זוגה מרק קריימר, שלו חנות לאביזרי מין בהמשך, ברחוב יפו.

"את המקום פתחה בת הזוג שלי, ואני עוזר לה", מספר קריימר, "הרעיון של העיצוב והסטיילינג הוא שלה, ואני אחראי על האופרציה. כשראינו שהמקום פה מתפנה, מיד חשבנו שאנחנו חייבים לקחת אותו ולעשות ממנו משהו. ‎המקום מעוצב בסגנון של דיינר אמריקאי משנות ה-50, ובגלל זה הלכנו על הצבעים ורוד ותכלת במשבצות. המקום פשוט מזמין ועושה חשק להיכנס".

ומה הקונספט?

"בית הקפה הוא כל מה שמיוחד ואקסטרה אורדינרי במקום אחד. בגלל זה, מעבר לתפריט ענק של משקאות קפה חמים וקרים, יש גם קוקטיילים מיוחדים, בירות שאין בשום מקום אחר, משקאות מרעננים על בסיס סודה שאנחנו מכינים פה, חליטות מתוצרת ישראלית שנארזות בתוך שקיקים על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, ומאצ'ה. בקינוחים יש לנו מוצ'י שהקונדיטורית שלנו מכינה במקום. זה קינוח יפני שמגיע בשתי צורות – קפוא כמו גלידה או בגרסה הרכה שזה מה שאנחנו מכינים פה – ויש גם מאפים ודונטס".

יש פה המון גימיקים, כמו הגרביים האלה שאתם מוכרים באריזות ממותגות.

"הגרביים הן מדליקות ומעוצבות כמו מאכלים – סושי, אבטיח, קאפקייקס. זה חמוד. אבל אם כבר גימיק, אז יש לנו מכונת קפה של נספרסו והיא שונה מכל מה שמוכר בארץ, אבל נמצאת ביותר משליש מהמסעדות בעלות כוכב מישלן ברחבי העולם. הקפסולות שלה מיועדות רק לעסקים ולא ניתן לרכוש אותן לשימוש ביתי. הן נאטמות באלומיניום וניתנות לשימוש חוזר, ואנחנו ממחזרים אותן. יש המון טעמים, והמשקה תמיד יוצא אחיד, כך שזה חוסך לנו להחזיק בריסטה".

 

 

אז למי בעצם מיועד המקום?

"לכל הגילאים. הילדים חולים במיוחד על הדונאטס, על השוקו ועל הקוקי מקיאטו, ולמבוגרים יש הפוך בטעמים, פרפוצ'ינו שאלה משקאות בלנדר של קפה וקצפת שאנשים עפים על זה, בירות וקוקטיילים, כך שהמקום משרת את כולם. המחירים הם סטנדרטיים, מלבד המיוחדים, אבל אנחנו משתדלים לשמור על מחיר הגיוני. כל מה שאנחנו מוכרים במקום נמכר גם במארז מותאם הביתה. אז אם אהבת קוקטייל, את יכולה לקנות אותו הביתה, וכך גם את המאצ'ה. יש סט להכנה ומאצ'ה בטעמים שונים באריזות של 50 גרם. אותו הדבר עם הסירופים שאנחנו מוסיפים לקפה ולמשקאות המיוחדים וגם עם שקיקי התה".

אי אפשר להתעלם מהעיסוק שלך.

"אני הבעלים של חנות אביזרי המין סקס לייף ברחוב יפו. זו רשת, יש לי סניף נוסף בחיפה ועוד אחד בנתניה. ברשת נמכרים צעצועים למבוגרים, והתמקצענו מאוד. אנחנו מתייחסים לעניין ברצינות גדולה, נותנים ייעוץ מקצועי ממש כמו רופאים ומכווינים את הלקוח בדיוק למוצר הנכון בשבילו. כמו עם המשקאות שאנחנו מכינים".

בתפריט אפשר למצוא משקאות קפה מיוחדים כמו אספרסו על קרח ולימון או תפוז, מקיאטו קר פטל, מקיאטו עוגיית שוקו, קפה קר אפרסקים, הפוך מאצ'ה אורגנית, מוקה קלאסית, פיסטוק ושוקולד לבן, אמריקנו בענן לבן, גן עדן לשקדים, וגם קרמל מלוח.

Sugar & Spice, נתנזון 14. פתוח כל השבוע בשעות 22:00-08:00, טלפון: 04-6116916.

 

סירופים וקוקטיילים (צילום: חגית הורנשטיין)

סירופים וקוקטיילים ב-Sugar & Spice (צילום: חגית הורנשטיין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר