קפה נמרוד, היום (צילום: חגית הורנשטיין)
קפה נמרוד, היום (צילום: חגית הורנשטיין)

קפה נמרוד במרכז הכרמל נסגר אחרי שמונה חודשים

לאחר שרשת קפה נמרוד הודיעה על סגירת שעריה לאחר ניסיונות שלא צלחו לגייס כספים ברשתות החברתיות כדי להתמודד עם משבר הקורונה, בסניף החיפאי שורר בלבול רב. הזכיין מוסטפה חומדי: "הסניף ממשיך בפעילות רגילה ללא קשר להכרזתם של בעלי הרשת"

פורסם בתאריך: 25.6.20 15:49

רשת קפה נמרוד, אשר לה שמונה סניפים ברחבי הארץ וסניף חיפאי שנפתח רק באוקטובר האחרון, הודיעה אתמול (רביעי) כי לאחר ניסיונות שלא צלחו לגייס כספים ברשתות החברתיות כדי להתמודד עם משבר הקורונה, היא סוגרת את שעריה.

הרשת נקראת על שמו של רס"ל נמרוד שגב ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה, והיא הוקמה על ידי אחיו אהוד ושותף במטרה להנציח את נמרוד. לאחר שהמהלך לגיוס הכספים נכשל הרימו השותפים ידיים, מה גם שרוב הזכיינים לא פתחו את סניפיהם.

 

 

היום הסניף החיפאי שנפתח על חורבות קפה הבנק מיתולוגי היה פתוח לקהל, אך הזכיין מוסטפה חומדי לא היה במקום והבלבול היה רב – הן של מנהל המשמרת והן של המלצרית שהיתה מופתעת מאוד לשמוע על סגירתה של הרשת. עבדאללה חומדי, בנו של הזכיין שהוא גם השף במקום, ניסה לשדר עסקים כרגיל ואמר שכבר ב-27 במאי – היום שבו חזרו המסעדות לפעול לאחר הסגר – הסניף התנתק מהרשת, אך השלט "קפה נמרוד" עדיין מתנוסס בפתח בית הקפה, על השולחנות מונחות מפיות ממותגות, וגם תמונתו של נמרוד תלויה על הקיר. אחר כך שינה חומדי את גרסתו ואמר שהם מחכים להודעה רשמית של הרשת.

"במתכונת הזו לא נהיה כאן עוד הרבה זמן", הוא הסכים לומר, "נישאר עד לסוף החודש ואז נסיים. יכול להיות שנשנה קונספט ואת סוג המסעדה. אנחנו חושבים מה לעשות, אבל אני מעדיף לא לדבר".

לאחר פרסום הידיעה ביקש הזכיין מוסטפה חומדי לומר: "מעולם לא אמרנו שאנחנו סוגרים. הסניף ממשיך בפעילות רגילה ללא קשר להכרזתם של בעלי הרשת. אנחנו פתוחים כרגיל, ונשמח לארח את תושבי חיפה".

 

קפה נמרוד, היום (צילום: חגית הורנשטיין)

קפה נמרוד, היום (צילום: חגית הורנשטיין)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר