BP החדשה במרכז חורב (צילום: קובי כהן)
BP החדשה במרכז חורב (צילום: קובי כהן)

בשעה טובה: BP במרכז חורב נפתחת להרצה

היום זה קורה: באיחור ניכר בגלל מגיפת הקורונה, הסניף החדש של רשת המסעדות BP במרכז חורב נפתח להרצה. הבעלים השקיעו חמישה מיליון שקל בשיפוץ המקום ובבנייה של מטבח משוכלל שכולל גם מעשנה של בשרים, ומי שירצה לחטוף ארוחה מהירה על הדרך יוכל לעצור בדוכן השווארמה

פורסם בתאריך: 6.7.20 12:17

היום (שני), באיחור ניכר בגלל מגיפת הקורונה, נפתח להרצה הסניף החדש של רשת המסעדות BP במרכז חורב. בתחילת דרכה, לפני 15 שנה, התפריט שהוגש ב-BP במפרץ חיפה היה על טהרת ההמבורגרים, אך ברבות השנים ובהתאם לדרישת הלקוחות, צוות המסעדה מרענן ומחדש את התפריט אחת לכמה חודשים.

הבעלים השקיעו חמישה מיליון שקל בשיפוץ המקום ובבנייה של מטבח משוכלל שכולל גם מעשנה של בשרים, והקונספט יהיה דומה לזה של אח הגדול מהקריות – בילוי שבו יוכלו הסועדים ליהנות משלל מנות מהמטבח הישראלי והאמריקאי. עם זאת, במקום יפעל גם דוכן שווארמה למי שירצה לחטוף ארוחה מהירה על הדרך.

 

 

ההמבורגר היה ונשאר המנה המנצחת בתפריט – המבורגר תוצרת בית בהתאם לתו האיכות של מייסד הרשת קובי כהן – ובמקום מתמחים גם בעישון בשר. בתפריט ניתן למצוא מנות כמו ברוסקטה אסאדו מעושן – אסאדו מעושן מפורק מעצם וקצוץ על הפלנצ'ה, מוגש על ברוסקטות עם חסה, איולי, בצלים וצ'ימיצ'ורי (49 שקל); באן שקדי עגל – שתי לחמניות מאודות, שקדי עגל בגריל, מיונז, חסה, צנונית, קולורבי ופטרוזיליה בשמן זית ולימון (84 שקל); יקיטורי חזה אווז – חזה אווז במשרה על שיפודי יקיטורי צרובים בגריל על מצע של קרם תפוחי אדמה וריבת בצל (49 שקל); כריך עוף ועשן – נתחים שעושנו במשך ארבע שעות, חסה סלנובה, עגבניות שרי מעושנות, ביצת עין, בצל מקורמל, איולי וצ'ילי (59 שקל); כריך דג מהים – דג ים טרי צרוב במחבת בתוך לחם הבית בליווי חסה סלנובה, בצל ירוק, מרדומה, טחינה, צנונית, קולורבי ופטרוזיליה בשמן זית ולימון (59 שקל); אסאדו מעושן במשך 12 שעות במרינדה (129 שקל); חצי עוף מעושן במרינדה (93 שקל); ושוק טלה מעושן (27 שקל ל-100 גרם).

 

עוף מעושן ב-BP (צילום: לב אשין)

עוף מעושן ב-BP (צילום: לב אשין)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משה משה

    למה לא כתבתם שמדובר במסעדה כשרה???
    נקווה שמעולה כמו שתי המסעדות האחרות ברשת !

  2. אחד שיודע

    בלי הריח של המתחם המזהם בישראל זו לא תהיה אותה החוייה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר