הכנאפה של הכנופיה
הכנאפה של הכנופיה

הכנופיה משתדרגת ומאיימת להשתלט על תל אביב

פול גובין עובר לתל אביב לכמה חודשים כדי להביא את בשורת הכנאפה שלו לאזור המרכז. וזה לא הכל: כעת גם טבעונים וסוכרתיים יכולים להתענג על הכנאפה של הכנופיה, ומחלקת הגלידות התרחבה

פורסם בתאריך: 9.7.20 09:34

אז מה חדש בכנופיה? הסטרטאפ החיפאי של כנאפה שמגיעה חמה אליכם הביתה השתדרג. דבר ראשון – הכנופיה יצאה מהמטבח הביתי של פול גובין לחנות, שממוקמת באותו הבלוק שבו הוא מתגורר בקרית שפרינצק. דבר שני – אחרי אין ספור ניסיונות, מעתה גם טבעונים יכולים להתענג על כנאפה, וגם לסוכרתיים נמצא פתרון בדמותה של כנאפה ללא סוכר. דבר שלישי – מחלקת הגלידות התרחבה, ואל גלידת הפיסטוק שמנת הצטרפו גלידת פיסטוק על בסיס חלב שקדים, גלידת וניל צרפתי על בסיס שמנת וגלידה דומה בגרסה טבעונית. והדבר הרביעי ואולי המשמעותי מכולם – גובין עוזב אותנו לתל אביב כדי לפתוח סניף גם שם, אבל הוא מבטיח לחזור תוך כמה חודשים.

 

 

גובין, סוף סוף גם התל אביבים יוכלו להתפנק?

"העסק בחיפה התייצב ואני יודע שיש על מי לסמוך, לכן אני מרגיש בנוח לעזוב. גם הסניפים בקריות וביקנעם עובדים יפה, ואני מרגיש שזה הזמן המתאים לפתוח כנופיה בתל אביב. הגיע הזמן שתל אביב תכיר את הכנאפה שלנו, בעיקר אחרי מאות ההודעות שקיבלנו בשנה האחרונה בשאלה למה אין סניף במרכז".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר