כנאפה כבש (צילום: גלעד הר שלג)
כנאפה כבש (צילום: גלעד הר שלג)

התפריט החדש של שטרודל במושבה הגרמנית

מסעדת שטרודל בשדרות בן גוריון בחיפה השיקה תפריט חדש של מנות מודרניות מהמטבח הערבי-שאמי, ובהן חריימה שרימפס, כנאפה כבש ועוף סופרים. הבעלים עלאא אסעד: "בכל כמה חודשים אנחנו מחדשים את התפריט שלנו, אבל הבסיס תמיד נשאר - האוכל הערבי שעליו גדלנו בבית אמא בחיפה"

פורסם בתאריך: 4.8.20 12:45

מסעדת שטרודל בשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בחיפה השיקה תפריט חדש של מנות יצירתיות מהמטבח הערבי-שאמי המודרני.

בין המנות החדשות ניתן למצוא חריימה שרימפס – תבשיל של תרד, חומוס גרגרים, חריסה וביסק של שרימפס (58 שקל); שרימפס קריסטל – ביסק שרימפס, עגבניות לחות, חמאה ואניס (92 שקל); קובה באל-סינייה – פשטידת בשר כבש ובורגול בטאבון, מוגשת עם טחינה (74 שקל); כנאפה כבש – שערות קדאיף במילוי בשר כבש וחציל (74 שקל); מסחאן עוף – תערובת של עוף עם בצל וסומאק בשמן זית על מצע של לחם מהטאבון (72 שקל); עוף סופרים – עוף בשמן זית וסומק אפוי בטאבון, מרק שעועית וסלט (74 שקל); שווארמה עגל מתובלת בתוך שלושה מיני פיתות הנאפות במקום, לצד טחינה וחמוצים (78 שקל); סלט שוק ואדי ניסנאס – ג'בנה בשמן זית וזעתר על מצע של ירקות מהשוק (67 שקל); ולברק שלם אפוי בטאבון עם חמאת בזיליקום וירוקים (128 שקל).

 

שווארמה עגל (צילום: גלעד הר שלג)

שווארמה עגל (צילום: גלעד הר שלג)

 

 

כמו כן הושקו שתי ארוחות בוקר חדשות: בוקר אל-חג'ה – תערובת ביצים ותפוחי אדמה בשמן זית ותרד, יוגורט עזים, שתייה חמה או מיץ טבעי (48 שקל); ובוקר החקלאי – ביצי עין, ג'בנה צלויה בשמן זית וזעתר, ירקות חתוכים, שתייה חמה או מיץ טבעי (48 שקל).

הבעלים של שטרודל הם האחים עלאא ועיסא אסעד. "בכל כמה חודשים אנחנו מחדשים את התפריט שלנו עם עוד ועוד טעמים, אבל הבסיס תמיד נשאר – האוכל הערבי שעליו גדלנו בבית אמא בחיפה", אומר עלאא אסעד, "היא גם מגיעה מדי פעם למסעדה כדי לבדוק בעצמה את המנות שאנחנו מגישים".

המסעדה מציעה גם ארוחות עסקיות בימים ראשון-חמישי, כאשר בכל הזמנה של מנה עיקרית מקבלים מנה ראשונה לבחירה.

 

קובה באל-סינייה (צילום: גלעד הר שלג)

קובה באל-סינייה (צילום: גלעד הר שלג)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר