מסעדת דודא (צילום: זאב זלמן)
מסעדת דודא (צילום: זאב זלמן)

קיוויתם, חיכיתם, ועכשיו זה קורה: מסעדת Duda נפתחה

ההצלחה המסחררת של מטבח הרפאים Duda Meat Box הובילה את בעליו לפתוח מסעדה ברחוב הדגן 22 בקרית חיים. המקום עוצב כמו מסעדה כפרית, התפריט שודרג, ויש גם הפתעה - אפילו צמחונים יוכלו למצוא מה לאכול בהיכל הבשר

פורסם בתאריך: 18.3.21 20:33

משבר הקורונה הכריח את כולנו לעשות שינויים, לבצע התאמות ולהיות יצירתיים, וגם יצר הזדמנויות. כך יצא לנו להכיר את Duda Meat Box לחובבי הבשרים המעושנים, וההצלחה היתה מסחררת. הלקוחות הסתערו על ארוחות הבשרים של השף אורי אברהם שהגיעו בקופסאות קרטון, עמודי האוכל ברשתות החברתיות פרגנו בגדול, והיה ברור שהחבר'ה מדודא כאן בשביל להישאר.

ואכן, היום זה קרה: מסעדת דודא נפתחה להרצה (הפתיחה הרשמית תהיה בשלישי – יום הבחירות) ברחוב הדגן 22 בקרית חיים והיא מזמנת חוויית אירוח אחרת. המקום מעוצב כמו מסעדה כפרית בדרום צרפת, עם הרבה עץ שמשדר יוקרה, והכל בלב אזור תעשייה. התפריט, שהיה מיועד עד כה למשלוחים בלבד, עבר שדרוגים והתאמות למסעדה, ויש גם הפתעה – גם צמחונים יוכלו למצוא מה לאכול בהיכל הבשר.

יהודה שולמן, מנהל המקום, אחת מהביקורות שחזרו על עצמן ברשתות החברתיות היא תכנון לא נכון של מלאי, כך שלא תמיד ניתן היה ליהנות משלל האפשרויות שבתפריט. במסעדה אסור לזה לקרות.

"זה נכון, אבל נתח שזקוק ל-12 שעות במעשנה זה לא סטייק שרק צריך לפרוס ולזרוק על הגריל. במסעדה נדאג לכמויות כדי שתמיד יהיו כל המנות".

 

אורי אברהם (צילום: סיון רושיאנו)

אורי אברהם (צילום: סיון רושיאנו)

 

 

בין המנות הראשונות ניתן למצוא סיפור טרטר – חלמון כבוש, מיקרו שיזו, שמן בזיליקום, קוויאר, קונפי שום ותבלינים (58 שקל); נקניקיית דודא – נקניקייה עשויה מנתחי אסאדו ובריסקט וממוח עצם (48 שקל); סלטים (68-42 שקל); קרפצ'יו ים יבשה – מוסר ים, ביצי סלמון, אשכולית אדומה מקורמלת, קרם רוקפור, קלפי צנונית ושמן בזיליקום (58 שקל); חזה ברווז בנהר – חזה ברווז, פירה תפוזים, גלייז ברווזים, אפונת שלג, אגוזי פקאן, שמן אורגנו ופטל (72 שקל); אחרי הגשם – פטריות פורצ'יני, שימאג'י, יער ופורטובלו בציר פורצ'יני (40 שקל); ומיקס ראשונות – ארבע מנות לבחירה (220 שקל).

מנות עיקריות מהמעשנה: פריים ריב (248 שקל ל-700 גרם); צוואר טלה (130 שקל ל-250 גרם); פיקנייה (110 שקל ל-250 גרם); סינטה (150 שקל ל-300 גרם); בריסקט (150 שקל ל-500 גרם); אסאדו (180 שקל ל-500 גרם); ברווז שלם (230 שקל); עוף שלם (152 שקל); ים המלח – דג לבן בליווי סלטון (110 שקל); וארוחת מיקס – קילוגרם של ארבעה סוגי בשר (300 שקל).

תוספות: מיקס ירקות שורש (50 שקל); קריספי קרעי תפוח אדמה (32 שקל); קריספי קרעי בטטה (35 שקל); וצ'יפס (22 שקל).

המסעדה פתוחה לאורך כל ימות השבוע בשעות 23:00-12:00. טלפון להזמנת מקום: 04-6115432.

 

מנות בדודא (צילום: זאב זלמן)

מנות בדודא (צילום: זאב זלמן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הזמנתי פעם אחת יותר מדי, הזמנתי משלוח למשרד, הגיע קר מהמקרר,
    וכשפניתי אמרו לי שככה זה ואני צריך לחמם בתנור,
    ואם אין תנור במשרד?? הזמנתי צהריים,
    טוב שלא שלחו בשר חי שאכין לבד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר