ועדת הפרס במהלך ביצוע ההערכות בנשר (צילום: דוברות עיריית נשר)
ועדת הפרס במהלך ביצוע ההערכות בנשר (צילום: דוברות עיריית נשר)

עיריית נשר מתמודדת לפרס חינוך ארצי, ועדת הפרס הגיע לסיור בעיר

מחוז חיפה במשרד החינוך הגיש השנה מועמדותן של שלוש רשויות לפרס חינוך יישובי לשנת 2021: נשר, מ.א חוף הכרמל וחדרה. אתמול הגיעה ועדת הפרס בראשותה של אינה זלצמן לנשר כחלק מתהליך ההערכות

פורסם בתאריך: 24.3.22 13:29

מחוז חיפה במשרד החינוך הגיש השנה מועמדותן של שלוש רשויות לפרס חינוך יישובי לשנת 2021: נשר, מ.א חוף הכרמל וחדרה.
במחוז חיפה של משרד החינוך 30 רשויות מקומיות. מדי שנה מגיש המחוז את הרשויות שעשו כברת דרך משמעותית בתחום החינוך.

בתוך כך סיירה אמש (רביעי) בנשר ועדת הפרס הארצי, בראשותה של אינה זלצמן, מנהלת המנהל הפדגוגי במשרד החינוך והתרשמה מהעשייה החינוכית בעיר.
משרד החינוך מעניק מדי שנה את הפרס היוקרתי על השקעה, איכות ומצוינות בעשייה החינוכית, לרשויות שבלטו בביצוע תהליכים ייחודיים, חדשניים ופורצי דרך ביישובם ונתנו משקל רב להשקעה בחינוך.

ד"ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ורועי לוי, ראש עיריית נשר ליוו את הוועדה לאורך כל הביקור, בהנחייתה של גלי כהן מנהלת מחלקת החינוך בעירייה ואנשי חינוך מכל קשת העשייה החינוכית בעיר.

בתום הערכתה את כלל הרשויות המועמדות בארץ, תגיש הוועדה המלצותיה למנהל הכללי של משרד החינוך לקביעת הזוכים. שרת החינוך תודיע לראשי הרשויות על זכייתן בתואר היוקרתי וגם במענק כספי על סך מאה אלף ש"ח, אשר יושקע בפרויקט חינוכי ברשות.

אינה זלצמן, יו"ר ועדת הפרס אמרה "מנהיגות מטרתה ליצור חוויה מוצלחת בעת ובעונה אחת, כלומר, לבנות עתיד מזהיר לצד הווה מוצלח. האיזון בין השניים מייצג את המצפן והעוגן של העשייה החינוכית בעיריית נשר. ביחד עם מדיניות של ערכים, רכישת מיומנויות וידע, הבחירה בחקר ובהתנסות בהליך הלמידה מביא לשיפור משמעותי באיכויות שעלו כאן היום, הן בהווה והן במבט לעתיד. תודה לראש העיר על מנהיגות חינוכית מעוררת השראה, למנהל המחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל ומפקחיו, לכל השותפים ליישום החזון בבתי הספר וגני הילדים".

 

 

ד"ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, אמר: "העיר נשר התברכה במנהיגות אמיצה, ביחד עם תהליכי עומק התבצע שינוי אדיר שהוביל לצמיחה רשותית, סטנדרטים של מצוינות, פיתוח ההון האנושי. מערכת החינוך העירונית בהובלת ראש העיר, שמו להם למטרה להוביל את מערכת החינוך למצוינות, מתוך אמונה כי ההשקעה בחינוך תאפשר את מיצוי יכולותיהם של כלל התלמידים, ותוביל אותם להיות בוגרים מוצלחים, הגאים בעיר בה גדלו ותורמים לה בעתיד. בעיר קיימות תכניות מצוינות רבות המאפשרות לתלמידים ליטול חלק במגוון תכניו העשרה למצטיינים. מנהיגי מערכת החינוך של העיר יחד עם מפקחי משרד החינוך מובילים את המערכת כולה בשותפות אמיתית ובדיאלוג מתמיד. השפה המשותפת והשיח המשותף, תורמים להצלחה ולכך שהעיר נשר ראויה להערכה ולהכרה, ישר כח!".

ראש עיריית נשר, רועי לוי, אמר: ״שמחנו לארח היום את ועדת הפרס. העיר נשר בעלת מורשת מפוארת של חינוך ונמשיך לטפחה. אנו ממוקמים בצמרת ההשקעה פר תלמיד, עם השקעה כפולה מהממוצע הארצי. אנחנו מובילים את החדשנות החינוכית, פדגוגיה, עשייה אשר מיישמת חזון הלכה למעשה, טיפוח וקידום אנשי הוראה והתוצאות לא מאחרות – תיכון נשר מוביל בזכאות לבגרות, אחוז הנשירה מהנמוכים בישראל, אחוז הגיוס ומיצוי הקצונה גבוה במיוחד. אנו מודים מקרב לב למנהל המחוז ד״ר סער הראל על הבעת האמון. עינינו נשואות לפרס שכה מגיע לצוותי החינוך שלנו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר