טיולי ריינג'רים בצפון.(Ingimage)
טיולי ריינג'רים בצפון.(Ingimage)

טיולי ריינג'רים בצפון: חווית אקסטרים שתעשה לכם את החופשה

אם אתם חובבי אקסטרים או יוצאים לחופשה בקרוב ובא לכם לתבל קצת את הטיול, במיוחד עבורכם הכנו רשימה של אתרי רייגנ'רים בצפון שיעניקו לכם חוויה ייחודית, מתאגרת ומהנה - קבלו את המומלצים שלנו

פורסם בתאריך: 22.8.19 17:27

טיולי ריינג'רים וטומקארים במשק חפר

אם הייתם רוצים לצאת לטיול בשטח לפני מאה שנים, כנראה שהייתם צריכים לקחת איתכם סוס שיעזור לכם לטפס עליות חדות, לרדת ירידות תלולות ולעבור מקומות בעייתיים מבחינת תוואי השטח.
למזלנו התקדמנו "מעט" במאה השנים האחרונות וכעת יש לנו כלי רכב ממונעים שיכולים לטרוף כל שטח ולעבור כל פיסת אדמה מאתגרת כאילו הייתה הליכה בפארק.

חובבי האקסטרים שביניכם ישמחו לשמוע על החוויה המדהימה שמציע משק חפר במושב אבירים שבצפון הארץ, חוויה שתשאיר אתכם עם פה פתוח ושיער מתבדר ברוח.
אבירים נמצא באחד המקומות היפים ביותר בארצנו הקטנה, ומהווה נקודת התחלה ליציאה לטיולי יום מהנים לכל נקודה אליה תבחרו להגיע, בין אם לנחל עמוד, נחל שרך בצת, פסגת הר מירון, מערת הקשת ועוד לא מעט מקומות יפייפים שיהפכו את הטיול שלכם לצפון לחוויה בלתי נשכחת.

משק חפר, הידוע כנקודה המרכזת מגוון אטרקציות עבור מטיילי הצפון, מעמיד לרשות מבקריו שלל פעילויות מהנות ובהן קמפינג, צימרים, שיעורי רכיבה על סוסים, ימי גיבוש, טעימות של גבינות עזים ויין ועוד.

צילום:אליאן דנקנר

צילום:אליאן דנקנר

אחת האטרקציות שלשמה מגיעים אנשים רבים היא בשביל לשכור תומקארים וריינג'רים, ולא פלא שכלכך הרבה אנשים מגיעים במיוחד בשביל זה, שכן המקום מאפשר להשכיר את הכלים החייתיים הללו לנסיעה של 28 קילומטרים לאורך אחד המסלולים היפים ביותר בצפון, כשהחלק הטוב ביותר הוא שאין מדריך, ואתם אלה שקובעים את הקצב , מתי ואיפה לעצור..

לפני היציאה לשטח תוכלו לבחור בין אחד משני הכלים החזקים שהמקום מציע להשכרה.
התומקאר הוא כלי שטח חזק יותר בעל רמת עבירות גבוהה מאוד, הוא עובר מעל אבנים גדולות ללא שום בעיה, נתמך במערכת קפיצים משמעותית שמספקת נסיעה רכה ומותאם באופן מושלם לנסיעה בשטח. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שהוא עושה הרבה רעש, כך שאל תתכננו על שיחות נפש בזמן צליחת המסלול.
הריינג'ר הוא כלי המשמש בעיקר לעבודה, הוא פחות מהיר אבל חזק ומספק נסיעה מעט יותר קופצנית, אך היתרון שלו הוא שהוא פתוח לגמרי וכלכך שקט שתוכלו לדבר גם בזמן הנסיעה מבלי להרעיד יותר מדי את מיתרי הקול.

אל המסלול תצאו באחד הכלים שתבחרו, כשכל מה שתצטרכו לקחת אתכם הוא את המפה הדיגיטלית שתקבלו במקום. במקום מדריך, תעזרו במפה כדי לנווט לאורך המסלול כשהיתרון הגדול הוא שאתם אדונים לעצמכם, אף אחד לא אומר לכם לאן לנסוע, איך לנסוע, והכי חשוב, מתי לעצור, אתם קובעים את הקצב, אתם קובעים את הזמנים.

המסלול היפייפה אליו תגיעו מספק נוף עוצר נשימה המתאים בצורה מושלמת לחובבי הצפון למיניהם. יערות, נחלים, הרים וגבעות הם רק חלק מפיסות האומנות שהטבע בכבודו ובעצמו עמל כדי להכין עבורכם וכל שנשאר לכם הוא רק להביט לצדדים וליהנות מהנוף.

לאחר שתסיימו את ההרפתקאה ותחזירו את הכלים למקומם תוכלו לשלם במקום אצל אייל חפר, בעלי המקום, אשר הכניס שיטה מיוחדת לצורך גביית הכסף בעבור כלל שירותיו במשק.

"התשלום במקום נעשה ב'שיטת חפר', כלומר כל אחד בוחר את הסכום אותו הוא ישלם בהתאם לחוויה שהוא עבר. ככה אני מבטיח שבמקום שאנשים יהיו עסוקים בלחשוב האם החוויה שווה את הכסף או לא, הם עסוקים במקום זאת בליהנות בטיול.

"עד כה השיטה עובדת מעולה, שכן אנחנו באמת דואגים לספק למטיילים חוויה ייחודית ומהנה שאי אפשר לחוות בכל מקום וכמובן שאנחנו עושים את הכל בשמחה ועם חיוך גדול". מספר אייל כשחיוך על פניו.

העצמאות שנותן משק חפר, הן בבחירת הכלי איתו תסעו והן מבחינת ניהול הזמנים, מבלי להסתמך על שום מדריך, הופכת את חווית הנסיעה בצפון לכזו שמושכת אנשים לחזור פעם אחר פעם.
חוויה מושלמת עבור כל מי ששבע מטיולים מאורגנים, שרוצה להחזיק בעצמו את הגה וליהנות על הדרך מנופים עוצרי נשימה.

כתובת: אבירים, משק שפר
מעבר לאתר
טלפון: 052-5832532

מעבר לפייסבוק

צילום: אליאן דנקנר

צילום: אליאן דנקנר


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. ציפורה

    אבקשכם , הנהלת העיר והעומדים בראשה , בתום הארוע והכיבוי. תמצאו את הזמן המתאים לגשת לתחנת כיבוי אש חיפה ולהודות לצוות המסור והנאמן.
    הם זקוקים למילה טובה.

    שלא כמו בארוע הקודם במדעטק.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר