הגדר הפרוצה ברחוב רענן (צילום: דוריתה פרקש)
הגדר הפרוצה ברחוב רענן (צילום: דוריתה פרקש)

מדוע העבודות ברחוב רענן תקועות כבר חודש?

כבר חודש שטרקטור עומד ליד מגרש הכדורסל שצמוד לגן המשחקים ע"ש יפתח שרייר ז"ל בשכונת כבביר. הוא חפר קצת, הזיז סלעים ונח. חזר למחרת, חפר קצת, הזיז סלעים ושוב נח. תושבת רחוב רענן: "ההרס והחורבן כוללים החרבת גדר ששימשה חיץ נגד חזירים שעולים מהוואדי"

פורסם בתאריך: 22.1.24 12:39

ליד מגרש הכדורסל שצמוד לגן המשחקים ע"ש יפתח שרייר ז"ל ברחוב רענן בשכונת כבביר עומד טרקטור. הוא הגיע לשם לפני כחודש, חפר קצת, הזיז סלעים ונח. חזר למחרת, חפר קצת, הזיז סלעים ושוב נח. 

"נדמה לי שלאחר שבוע הוא הגיע שוב לשחק בבוץ, ומאז דממה. שקט", אומרת דוריתה פרקש שמתגוררת סמוך, "ההרס והחורבן כוללים החרבת גדר ששימשה חיץ נגד חזירים שעולים מהוואדי אל השכונה. הכל פרוץ, ובימי גשם הכל מלוכלך בבוץ ופשוט לא נעים".

קיבלתם הודעה מהעירייה מה היא מתכוונת לעשות שם?

"לא ראיתי הודעה. אחד מהשכנים סיפר לי שהם מתכננים להקים שם גינה קהילתית ולגדל ירקות ושזה יהיה מקום מפגש לתושבי השכונה. בלב אני חושבת איך אפשר לעשות דבר כזה עם כל החזירים? אחרי זה אמרו שיהיה שם מצפה, שישבו להסתכל על הנוף. זה התחיל בכך שכרתו שם כמה עצים לפני כמה חודשים, ולפני כחודש הגיע טרקטור, עבד שעתיים-שלוש באותו יום וזהו. למחרת עוד פעם עבד שעתיים-שלוש, ושוב נעלם. אבל אז הוא נעלם לאיזה שבוע, חזר לכמה שעות וזהו".

 

השטח הפרוץ ברחוב רענן (צילום: דוריתה פרקש)

השטח הפרוץ ברחוב רענן (צילום: דוריתה פרקש)

 

 

התקשרת למוקד העירוני?

"לא, בשביל מה? בקיץ התקשרתי למוקד כדי לדווח על מטרד אחר, שלדעתי הוא מסוכן מאוד. בגן המשחקים יש מקומות ישיבה מדק, מין ספסלים ארוכים כאלה. באחד מהם חסרה חתיכת עץ. פניתי לעירייה ושאלתי 'למה אתם מחכים, שילד ישבור שם רגל, או ידחוף לשם רגל בטעות ויגרום לעצמו נזק?'. עד היום לא הגיבו, וגם לא תיקנו את זה. אני שואלת שאלת תם – מדוע לא מסיימים את העבודה? שטח של 60-40 מ"ר, כמה זמן עבודה נדרשת כדי לסיים פרויקט קטן שכזה? אשמח לתשובות עיריית חיפה".

אז פנינו לעירייה לגבי שני המפגעים הללו, וכמעט כרגיל – תשובות לא קיבלנו.

 

הדק השבור בגן יפתח (צילום: דוריתה פרקש)

הדק השבור בגן יפתח (צילום: דוריתה פרקש)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר