רכב שנפרץ בקרית אליעזר
רכב שנפרץ בקרית אליעזר

מי יעצור את תופעת הפריצה למכוניות בקרית אליעזר?

אחרי שנה של שקט, תופעת הפריצות לרכבים חזרה לקרית אליעזר, והקורבנות העצבניים גם כך מהפריצות ומהגניבות נאלצו למצוא פתרונות לאטימת החלונות בימי הגשם. המשטרה עצרה בשבוע שעבר שני חשודים בפריצות, אך בית המשפט שחרר אותם

פורסם בתאריך: 5.2.24 12:07

בימים האחרונים חוו תושבי השכונה תופעה של פריצה למכוניותיהם. הפורצים שברו את זגוגיות המכוניות, והקורבנות העצבניים גם כך מהפריצות ומהגניבות נאלצו למצוא פתרונות לאטימת החלונות בימי הגשם.

התושבים פנו בעניין ליו"ר ועד שכונת קרית אליעזר ורד חנין. "לקחתי את הילד לגן", היא מספרת, "ובדרך ראיתי כמה מכוניות שנפרצו. חלונות שבורים, מראות שבורות. בכל פעם אני נדהמת מחדש ממה שקורה פה. אני לא יודעת אם זו פריצה לשם פריצה או סתם לשם ונדליזם של בני נוער משועממים שמסתובבים פה. ראיתי את המכוניות שחלונותיהן נשברו, ואני תוהה – מה יש לגנוב מהן בכלל? גם בשנה שעברה היינו עדים לתופעה הזו, וגם לי שברו את החלון סתם ככה. עכשיו זה חזר שוב. קיבלתי פניות מהתושבים על הפריצות. זו עוגמת נפש גדולה".

 

 

לדבריה של חנין, הפתרון הוא הרתעה: "חייבים להיות בשכונה יותר סיורים של הפיקוח העירוני או המשטרה. הכי טוב אם היו מחזירים את השיטור המשולב".

ממשטרת ישראל נמסר: "התקבלו תלונות על פריצה למספר רכבים בקרית אליעזר, שוטרי תחנת חיפה עצרו שני חשודים תושבי המקום בשנות ה-20 לחייהם. הם נחקרו, ובסיום החקירה נכלאו. ביום שישי החליט בית המשפט לשחרר אותם. התיק נמצא בחקירה".

 

רכב שנפרץ בקרית אליעזר

רכב שנפרץ בקרית אליעזר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דג

    בית משפט חזק רק על שומרי חוק. אלה שראויים לענישה תמיד יוצאים מזה נקי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר