גלית דיאמנט (צילום: שלומי יוסף)
גלית דיאמנט (צילום: שלומי יוסף)

קוראים לי גלית דיאמנט

ואני נשואה + 3, שותפה מייסדת ב־Supersonas - ארגון חברתי שנועד לקדם נוכחות נשית בצמתי ההשפעה וקבלת ההחלטות בישראל ובעולם

פורסם בתאריך: 26.1.18 08:19

ספרי קצת על עצמך.

“אני מייסדת ומנכ”לית משותפת ב־She Speaks – האקדמיה להסמכת נשים באמנות הרטוריקה וההופעה מול קהל ומצלמה, שותפה מייסדת ב־Supersonas, מומחית לכתיבה ולהסברה, יוצרת הבלוג “סיפורים מהקישקע” באתר סלונה, עורכת ומנהלת תוכן בפרינט ובדיגיטל לרבות כתיבת נאומים, הרצאות, טקסטים להנחיה ותוכן שיווקי, בעברית ובאנגלית. יש לי תואר BA באנגלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר MA בתוכנית למינהל ציבורי למנהלים מאוניברסיטת חיפה. כמו כן ייסדתי וניהלתי את מערך השיווק והדוברות של בית הספר הריאלי העברי”.

מהם הארגונים שאת שותפה בהם?

“Supersonas הוא ארגון חברתי מיסודה של היזמת החברתית חנה רדו, שהוקם ביחד עם 11 שותפות ביום האשה 2015 במטרה לקדם נוכחות נשית מאוזנת בצמתי ההשפעה וקבלת ההחלטות בישראל ובעולם – בכנסים, בוועידות, בדירקטוריונים, בשדרת הניהול, במשק ובחברה. הארגון מבוסס על אתר דיגיטלי ועל קהילה של יותר מ־1,650 נשים מומחיות בקשת רחבה של תחומים עם רקורד של עשייה ניהולית, עסקית, קהילתית, ציבורית וחברתית משפיעה. She Speaks היא אקדמיה להסמכת נשים באמנות הרטוריקה והופעה מול קהל ומצלמה – פרי שיתוף פעולה עם Supersonas. האקדמיה הוקמה כדי לפתור את הבעיה החמורה של קולן הלא נשמע של נשים בשיח הציבורי, בדגש על כנסים, על ועידות ועל פאנלים בתקשורת וסביב שולחן הדיונים. האקדמיה מובילה תוכניות לימודים לניהול דפוסי רטוריקה נשית למגזר הפרטי ועובדת עם ארגונים מובילים, ובהם אינטל ו־IBM. השותפות שלי לדרך הן חנה רדו ומומחית הרטוריקה מישל שטיין טיר שמובילה את הניהול האקדמי שלנו”.

 

מה דחף אותך להקים את המיזמים?

“רדו, שטיין טיר ואני פועלות לקדם נוכחות נשית שוויונית ומאוזנת בצמתי ההשפעה. יצאנו לדרך כדי להעלות למודעות את החשיבות העצומה של שיח מאוזן וכדי לסייע למארגני כנסים וועידות לאזן את הליינאפים שלהם. לאחרונה סגרנו מעגל חשוב ומשמעותי בוועידת ישראל לעסקים, שבו, לראשונה בתולדותיה, היוו הנשים 43 אחוז מהדוברים, וביניהן היו גם דוברות שהן חברות בארגון Supersonas. בשלוש השנים האחרונות, מאז שיצאנו לדרך, עקבנו אחר הבעיה החמורה של קולן הלא נשמע של נשים בשיח הציבורי. זיהינו שנוסף על הימנעות של מארגני כנסים ופאנלים בתקשורת ליצור איזון בין דוברים ודוברות, גם הנשים עצמן נוטות לסרב להצעות להופיע מול קהל. הבנו שיש כאן בעיה שנוכל לפתור אם נלמד נשים לומר כן לכל הזדמנות להופיע על במה ובכל סיטואציה תקשורתית. הקמנו את אקדמיית She Speaks כדי לגרום לכל אשה לצאת מאזור הנוחות, לחזק את שריר האומץ ולהתחיל לכבוש את במות החיים המקצועיים והאישיים. נכון להיום 200 נשים סיימו את התוכניות שלנו במגזר הפרטי, ומאות משתתפות ומשתתפים עברו הכשרות והאזינו להרצאות בארגונים ובחברות שאיתם אנחנו עובדים. בעבודה עם ארגונים אנחנו עובדות בשמחה ובאהבה גם עם גברים”.

כיצד אפשר להצטרף אליכן?

“כל אשה משפיעה עם עשייה משמעותית שמאמינה באיזון מגדרי כמנוף לחברה טובה יותר מוזמנת לפנות לאתר supersonas.com. אקדמיית She Speaks היא עסק חברתי, וככזאת שליש מהרווחים שלה מיועדים לקידום אג’נדת השוויון המגדרי של Supersonas ולתמיכה בפעילותה, שנעשית בהתנדבות. להרשמה יש להיכנס לאתר shespeaks.today”.

מהו המסר שלך לקוראים?

“איזון מגדרי לא יגיע מעצמו. עלינו לקחת אחריות, לשלב כוחות ולגרום לזה לקרות, ביחד. חשוב שנשים יאמרו כן לכל הזדמנות ושנשמיע את קולנו בבהירות ובביטחון. אם נעשה את זה החיים במדינה יהיו טובים יותר לנו ולדור ההמשך”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר