אוקטוברפסט בטמפל בר. ויינשטפן FEST BEER לאורך כל החודש (צילום: גיא רותם)
אוקטוברפסט בטמפל בר. ויינשטפן FEST BEER לאורך כל החודש (צילום: גיא רותם)

מוכנים לאוקטוברפסט? גם הפאבים בחיפה כבר מוכנים

פסטיבל הבירה הבווארי, שעשה בעשור האחרון עלייה לארץ, ייחגג גם בפאבים ובמקומות הבילוי בעיר. זה מה שמחכה לכם

פורסם בתאריך: 2.10.17 11:26

האוקטוברפסט (OCTOBERFEST) הוא פסטיבל הבירה המסורתי שנערך מדי שנה במדינת בוואריה בגרמניה, נמשך 16 ימים ומשתתפים בו מיליוני חוגגים. הפעילות המרכזית באוקטוברפסט היא הפעלת שרירי הפה – אכילת מאכלים גרמניים מסורתיים ושתיית בירה. המון בירה. בעשור האחרון הגיע האוקטוברפסט גם לישראל והפך למאורע חגיגי בברים ובמקומות הבילוי. אז איפה תוכלו אתם ליהנות מאוקטוברפסט כהלכתו?

זאפה חיפה יארח השנה את הפסטיבל על גג קניון עזריאלי חיפה. האירוע יימשך יומיים (שני ושלישי, 9 ו-10 באוקטובר) ויכלול הופעות חיות, משחקי ירידים, דוכני אוכל רחוב של אוכל בווארי, וכמובן את כל סוגי הבירה האפשריים, כולל בירות אוקטוברפסט מיוחדות. המתחם כולו יקושט ברוח הפסטיבל, כולל שולחנות וספסלים מעץ ומלצרים/ות בתלבושות בוואריות מסורתיות.

הטמפל בר, אשר ידוע בחגיגות פסטיבלי העולם שלו, מציע לכל אורך חודש אוקטובר את ויינשטפן FEST BEER – בירה גרמנית המיוצרת רק פעם בשנה לכבוד האוקטוברפסט. ביום רביעי, 25 באוקטובר, יתקיים האירוע המרכזי בפאב שבו תופיע להקת אוברטון ודיילות יחלקו מתנות שוות ברוח הפסטיבל (חולצות, כובעים ועוד).

הבראון יחגוג השנה לראשונה את האוקטוברפסט ויציע גם הוא לאורך כל החודש את הוויינשטפן המיוחדת ב-29 שקל לחצי ליטר, ולצדה תוכלו לטחון נקניקייה בווארית ענקית ב-49 שקל ביחד הבירה או פרעצל עם מטבלים ב-39 שקל ביחד עם הבירה. האירוע המרכזי יתקיים ביום שלישי, 17 באוקטובר, ולחוגגים מובטח קרנבל אמיתי עם די.ג'יי, עם דיילות ועם פרסים ומתנות שווים במיוחד.

הביר גארדן יחגגו את האוקטוברפסט ב-24-7 באוקטובר, ובמסגרתו יוצעו לחוגגים בירות גרמניות במחירי מבצע לכל אורך היום וכמובן המון סוגים של אוכל בווארי, כולל נקניקייה בווארית ענקית במשקל של 200 גרם.

בפונדק הדב יציעו במהלך כל חודש אוקטובר מבצע של 1+1 על בירת פאולנר OCTOBERFEST המסוננת, שמיוצרת במיוחד לרגל החגיגות.

 

אוקטוברפסט בביר גארדן. ויש גם נקניקיות (צילום: יפעת ירושלמי)

אוקטוברפסט בביר גארדן. ויש גם נקניקיות (צילום: יפעת ירושלמי)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר