היינה קיוסקפה כרמל צרפתי. בית קפה ביום (צילום: ליאור רובינשטיין)
היינה קיוסקפה כרמל צרפתי. בית קפה ביום (צילום: ליאור רובינשטיין)

היינה כרמ"צ חוגג יום הולדת, ואתם תהיו שם

כבר שנה חלפה מאז פתיחתו של בית הקפה שהופך בלילות לפאב. בחגיגה שתתקיים בשישי הבא מובטחת לכם אווירה מגניבה וכיפית כמו תמיד, ואפילו קצת יותר

פורסם בתאריך: 30.5.17 18:10

בשישי הבא יחגוג היינה קיוסקפה כרמל צרפתי שנה להיווסדו. למי שעדיין לא ביקר במקום נספר כי מדובר באח הצעיר של היינה קיוסקפה בגן שמואל שהפך כבר מזמן למוסד כרמליסטי. היינה כרמ"צ הצעיר, בבעלותו של אסף אלקבץ, הולך באותה הדרך והפך גם הוא למוקד בילוי, רק לקהל צעיר יותר. אם בהיינה תיתקלו בישיבות פרלמנט של דמויות מפתח בעיר בשעות הצהריים, בהיינה כרמ"צ תמצאו חבר'ה צעירים יושבים על כוס בירה בחצות.

שני בתי הקפה אמנם מחזיקים באותו תפריט אוכל (הכולל ארוחות בוקר, כריכים, סלטים וכדומה), אבל היינה כרמ"צ פתוח עד השעה 02:00 בלילה, וככזה בשעות הערב הוא הופך לפאב שכונתי שמחזיק בתפריט אלכוהול מכובד. הווייב במקום הוא רגוע ונעים, שמקבל בברכה את כל הצבעים, המינים והמגדרים, מקומות הישיבה הם נוחים במיוחד, ורצוי לכוון שעון מעורר כשמתיישבים שם כי תחושת הזמן נעלמת עם הכניסה. אלקבץ מקפיד להפגין נוכחות ברוב שעות היום, להיות מעורב בכל היבטי העסק ולהכיר את הלקוחות הקבועים שלו.

 

היינה כרמ"צ. פאב בלילה (צילום: ליאור רובינשטיין)

היינה כרמ"צ. פאב בלילה (צילום: ליאור רובינשטיין)

 

אז בשישי הבא, 9 ביוני, יחגוג המקום יום הולדת במסיבת צהריים מגניבה שתיפתח ב-13:00 ותימשך עד 18:00, כאשר על המוזיקה יופקד די.ג'יי ליעד אכדרי, האלכוהול יימכר במחירים מוזלים במיוחד, מתנות ממותגות כמו כובעים וחולצות יחולקו למשתתפים, יוגרלו בקבוקי שתייה שווים, תוצב עמדת מכירה של ספלים מאוירים של הקריקטוריסט המוכשר גל אשיגא ברקט, ובעיקר תהיה אווירה מגניבה וכיפית כמו תמיד, ואולי אפילו קצת יותר.

 

אסף אלקבץ. לפנק, לפנק, לפנק

אסף אלקבץ. לפנק, לפנק, לפנק

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר