ששון בר. מי היה מאמין? (צילום: ישראל אלפסה)
ששון בר. מי היה מאמין? (צילום: ישראל אלפסה)

איך הזמן טס כשנהנים: בששון חוגגים יום הולדת 4

החגיגות, שייערכו ביום שלישי הבא, ייפתחו בערב קוקטייל ויימשכו בהופעה של להקת ריטלין. לבליינים יוצעו אפריטיפים וקוקטיילים מיוחדים וגם מנות שוות מהמטבח

פורסם בתאריך: 31.5.17 21:30

 

בשלישי הבא, 6 ביוני, יחגוג בר הששון את יום הולדתו הרביעי. הששון, מקבוצת הסינטה בר בבעלותם של אלי שחרית ורם לסרי, הוקם על חורבות של מסעדת השרימפסי, שהפכה למסעדת טאטאמי שהפכה לטאפאס בר, ולא רבים האמינו שהמקום ישרוד. אבל כבר ארבע שנים עושה הפאב חיל. הוא פועל בכל ימות השבוע מהשעה 12:00 בצהריים ועד לשעות הלילה הקטנות (1:00 באמצע שבוע ו-3:00 בסופ"ש) ומציע תפריט עסקיות צהריים משתלם במיוחד בשעות 17:00-12:00. בלייני הששון מעידים שהבר הוא מהאיכותיים בעיר, עם אוכל, שתייה שירות יוצאי דופן.

 

 

מנהל הברים של קבוצת סינטה בר יובל פלטנר מספר שמסיבת יום ההולדת תחל בשעה 18:00 והיא תהיה בסגנון של ערב קוקטייל עם טעימות של אפריטיפים מיוחדים שנוצרו על ידי שף הרשת ועם טעימות מתפריט הקוקטיילים החדש של המקום. בשעה 20:00 יחל האירוע המרכזי אשר במסגרתו תופיע להקת ריטלין התל אביבית שתבצע קאברים לשירים מכל הזמנים בגרוב רוקיסטי מגניב ושמח, ולכל אורך הערב יוצעו למבלים טעימות ממנות שוות מהמטבח.

אז כל מה שנשאר לכם זה להזמין מקומות ולהגיע לערב שלם של ששון ושמחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר