אלכס ויניחין בפרוזן פוינט. רק שייגמרו כבר עבודות השיפוץ
אלכס ויניחין בפרוזן פוינט. רק שייגמרו כבר עבודות השיפוץ

לשבת במרכז הכרמל, להרגיש בקוסמוי (וידאו)

אלכס ויניחין וסרגיי סליז'נקוב פתחו את FROZEN POINT - גלידרייה תאילנדית שמציעה גלידה מגולגלת עם אינספור תוספות, ופל על מקל עם גלידה, וופל הונג קונגי בצורת כדורים, ובקרוב גם טאקו גלידה ומרשמלו צלוי ממולא בגלידה

פורסם בתאריך: 7.9.17 19:07

גלידרייה חדשה הגיעה למרכז הכרמל בחיפה, ולא מדובר בעוד גלידרייה רגילה אלא בגלידרייה תאילנדית. בשדרות הנשיא 121 הקימו שני החברים אלכס ויניחין (23) וסרגיי סליז'נקוב (27) את FROZEN POINT שנותנת הרגשה של קפיצה קטנה לקוסמוי.

 

ופל הונג קונגי. שווה את הרעש מסביב

ופל הונג קונגי. שווה את הרעש מסביב

 

המקום נפתח לפני כחודש וחצי, בעיצומו של השיפוץ המסיבי במרכז הכרמל. "לא ידענו על השיפוץ עד כשבועיים לאחר ששכרנו את המקום", מספר ויניחין, "הבטיחו לנו שהשיפוץ יסתיים בקרוב, אז בינתיים אנחנו מחכים. כשיסתיים השיפוץ נוכל להציב כיסאות ושולחנות ברחבה החיצונית". את הרעיון הביאו ויניחין וסליז'ניקוב לארץ אחרי ביקור בתאילנד. "התלהבנו מאוד כשראינו את תהליך ההכנה האותנטי, וכשחזרנו לארץ החלטנו שזה בדיוק מה שחסר כאן והחלטנו להרים את הכפפה", אומר ויניחין.

 

ופל על מקל. עם תוספת של גלידה כמובן

ופל על מקל. עם תוספת של גלידה כמובן

 

על הגלידה המגולגלת (שאת תהליך הכנתה אפשר לראות בסרטון המצורף) ניתן להוסיף מגוון בלתי נגמר של תוספות – החל בעוגיות אוריאו, פררו רושה וקינדר בואנו ועד פטל שחור, קיווי, דובדבנים עם שמנת וחלבה אפורה. המקום מציע גם מגוון של מנות מיוחדות כמו ופל על מקל עם תוספת של גלידה וופל הונג קונגי בצורת כדורים קטנים וחמודים, ובקרוב גם טאקו גלידה ומרשמלו צלוי ממולא בגלידה, וזאת לצד פרי שייקים, מילק שייקים ואייס קפה.

 

גלידה מגולגלת. נראה אתכם מסיימים את זה

גלידה מגולגלת. נראה אתכם מסיימים את זה

 

הגלידרייה פתוחה מדי יום בשעות 24:00-12:00 ובסופ"שים עד 1:00. אז נכון, אין כאן יותר מדי חנייה ועבודות השיפוץ עושות קצת לא נעים באוזן, אבל היי – יש כאן שני בחורים צעירים שמגשימים חלום. וחוץ מזה, מה זה קצת רעש בשביל להרגיש לשעה קלה על החוף בתאילנד?

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר