קינגדום בר. הממלכה של המושבה הגרמנית
קינגדום בר. הממלכה של המושבה הגרמנית

יש מחליף לדאנק. קבלו את קינגדום בר

על חורבותיו של הדאנק במושבה הגמנית בחיפה ייפתח בעוד שבועיים פאב חדש - KINGDOM BAR. המקום שינה את פניו וכולל כעת גם רחבה חיצנית מרווחת, והתפריט שהוא מציע לא היה מבייש שום מסעדת שף

פורסם בתאריך: 11.9.17 11:36

פאב חדש מגיע לחיפה והוא ייפתח בעוד כשבועיים במושבה הגרמנית, על חורבותיו של פאב הדאנק שסגר את שעריו לפני חודשים אחדים. את הפאב, ששמו KINGDOM BAR, פותחים ביחד ארבעה שותפים שהם גם חברים, אשר הכירו במהלך עבודתם המשותפת בסניף של פרנג'ליקו במושבה – סלבה בושקורוב (שהיה מנהל הסניף), איוון וולודין (שניהל את המטבח), והאחים תאמר ותאופיק חנא (בעלי הסניף).

המקום עבר שיפוץ וכעת הוא מכיל בר גדול יותר עם 13 מקומות ישיבה, 20 מקומות ישיבה ברחבה הפנימית ועוד כ-70 מקומות ישיבה ברחבה חיצונית ומרווחת שלא היתה קיימת קודם לכן. הפאב יהיה פתוח מדי יום מהשעה 17:00 ועד אחרון הלקוחות ובסופ"שים הוא ייפתח כבר בשעה 12:00.

תפריט האוכל במקום לא היה מבייש מסעדת שף. זה מתחיל בנשנושים כמו כנפי עוף, טרטר סלמון, טאקוס וכיסונים, עובר לסלטים ולמבחר פלטות, ממשיך במנות עיקריות של מיני בורגרים, ארוחת בוקר בריטית (ביצי עין, נקניקיות קבנוס, פרוסות בייקון עם עגבניות ופטריות צלויות על הפלנצ'ה), סטייק לבן במשקל 300 גרם ומיקס פירות ים (סרטנים, קלמארי סגול וג'מבו שרימפס) ומסתיים בקינוח הבית שהוא וופל לוטי עם חמאה ופירות העונה ברוטב שוקולד עם כדור גלידה וסוכר חום. גם מגוון האלכוהול הוא ענק, וגזרת הבירות מהחבית כוללת 12 סוגים, כאשר מלבד הבירות הבסיסיות יוצעו ללקוחות גם בלאנש דה בריסל, קרושוביצה, אדלווייס, קלר אנפילטרד וברבר.

"זהו בר סופר מושקע ומיוחד, שיהיה שונה מכל מה שראיתם עד היום", מבטיחים הבעלים. עכשיו נשאר רק לחכות לפתיחה.

 

איוון וולודין, סלבה בושקורוב והאחים תאמר ותאופיק חנא. "זהו בר שונה מכל מה שראיתם עד היום"

איוון וולודין, סלבה בושקורוב והאחים תאמר ותאופיק חנא. "זהו בר שונה מכל מה שראיתם עד היום"

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר