אורן פריבאי והצוות של ויקטוריה. הכל מוכן לפתיחה הגדולה
אורן פריבאי והצוות של ויקטוריה. הכל מוכן לפתיחה הגדולה

אורן פריבאי עושה זאת שוב: קבלו את ויקטוריה (וידאו)

מועדון החורף החדש ייפתח ב-3 בנובמבר. בחמישי יהיה במקום ליין לחיילים, ולילות שישי ייועדו לסטודנטים. אורן פריבאי: "השקענו הפעם עוד טיפה מעבר כדי להביא לבלייני הצפון מקום בילוי סופר איכותי"

פורסם בתאריך: 24.10.17 19:55

אורן פריבאי עושה זאת שוב. עם סיומה של עונת הקיץ ולאחר תקופה ארוכה ומוצלחת שבה פעל מועדון ה-MAYO שלו, עוברים פריבאי והצוות שלו למועדון החורף החדש שלהם. המועדון, שזכה לשם ויקטוריה, שוכן ברחוב חלוצי התעשייה 74 במפרץ חיפה והוא ייפתח ב-3 בנובמבר.

המועדון הענק יוכל להכיל כ-1,000 בליינים בכל מסיבה, כאשר לילות חמישי יהיו מיועדים לחיילים ולילות שישי לסטודנטים (22+). המועדון מצויד בטכנולוגיה החדישה סטריפ לד (ראו סרטון) שבאמצעותה ניתן לשלוט על כל נקודה במועדון, על הקירות מותקנים מסכי ענק, ומערכת ההגברה היא מהטובות שיש. ברשימת הדי.ג'ייז שיתקלטו שם מופיעים שמות כמו עומרי מרדכי, גדי דהן, אופק יום טוב וגיל פרץ.

 

ויקטוריה. מהדורת החורף של ה-MAYO

ויקטוריה. מהדורת החורף של ה-MAYO

 

 

פריבאי: "השקענו הפעם עוד טיפה מעבר כדי להביא לבלייני הצפון מקום בילוי סופר איכותי ברמת הגימור הגבוהה ביותר, עם פרקטים מקיר לקיר, עם קירות בריק מיוחדים, עם רחבת כניסה משודרגת ועם שפע של מקומות ישיבה וספות, והכל תוך התחשבות בבליינים. מגיע להם".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר