שנקר. ארבעה מפלסים שעוצבו על ידי מעצבת מפלורנטין
שנקר. ארבעה מפלסים שעוצבו על ידי מעצבת מפלורנטין

שנקר מגיע לחיפה. מועדון שנקר

שנקר ART CLUB, שעוצב בהשראת יצירות אמנות ידועות, יושק במקום שבו שכן מועדון הרוז ויוכל להכיל לא פחות מ-1,200 בליינים. ליין חמישי יוקדש לחיילים, ובימי שישי יחגגו שם סטודנטים

פורסם בתאריך: 1.11.17 17:00

אם גם אתם נתקלתם בשבועות האחרונים בפרסומים של היחצנים המובילים בחיפה ובסביבה שבהם התנוסס השם שנקר ולא הבנתם במה מדובר, נספר לכם שמדובר במועדון חדש שיושק בסוף השבוע הבא במקום שבו שכן בעבר מועדון הרוז (רחוב אריה שנקר, סמוך לרחוב חלוצי התעשייה במפרץ).

שנקר ART CLUB שבבעלותו של מתן נאור עבר שיפוץ מאסיבי מאז ימי הרוז. הוא יוכל להכיל כ-1,200 בליינים, וארבעת המפלסים שלו עוצבו על ידי מעצבת מפלורנטין בהשראתן של יצירות אמנות ידועות.

 

שנקר. הפתעה בכל מסיבה

שנקר. הפתעה בכל מסיבה

 

 

לדבריו של נאור, הוא וקבוצת בוגרשוב מעוניינים להביא לבליינים הצפוניים את בשורת אמנות הבילוי, בלי הופעות של הרכבים וזמרים ידועים יותר וידועים פחות שמקפיצות את מחירי הכניסה למועדונים וקוטעות את הערב בשיא המסיבה. נאור מוסיף שבשנקר ייהנו הבליינים ממסיבה כפי שמסיבה צריכה להיות, עם הפקות מיוחדות בנושאים מגוונים ועם תפאורות מושקעות, ובכל מסיבה תצפה למבלים הפתעה.

בימי חמישי יתקיימו בשנקר מסיבות לחיילים, וימי שישי יהיו מוקדשים לסטודנטים. מסיבת הפתיחה תיערך ביום חמישי, 9 בנובמבר, כאשר על המוזיקה יופקדו די.ג'ייז מושיקו פלוטקה וציון ביט.

 

שנקר. מסיבת ההשקה תיערך ב-9 בנובמבר

שנקר. מסיבת ההשקה תיערך ב-9 בנובמבר

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לינוי

    ממליצה לא להגיע , חרא מקום, סלקטורים מחליטים לפי יופי מי נראה להם ומי לא

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר