מסיבת פורים. 40 שקל לסטודנטים, 70 שקל לכל השאר (צילום: אליהו הרשקוביץ)
מסיבת פורים. 40 שקל לסטודנטים, 70 שקל לכל השאר (צילום: אליהו הרשקוביץ)

מסיבת פורים הענקית של הסטודנטים

אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה, המרכז האקדמי ויצו, המרכז האקדמי גורדון, מכללת עמק יזרעאל, מכללת אורנים ואורט בראודה מארגנות מסיבה המונית באולטרסאונד שתתקיים ב-28 בפברואר

פורסם בתאריך: 6.2.18 11:11

נשף פורים המוני לסטודנטים יתקיים ביום רביעי, 28 בפברואר, במועדון האולטרסאונד בקיבוץ יגור, ביוזמתן של אגודות הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה, המרכז האקדמי ויצו, המרכז האקדמי גורדון, מכללת עמק יזרעאל, מכללת אורנים ואורט בראודה. ואם אתם תוהים לאן נעלמה אגודת הסטודנטים של הטכניון, נספר לכם שמועד המסיבה חל בעיצומה של תקופת המבחנים במוסד.

החוגגים ייהנו משלוש רחבות ריקודים – מיינסטרים, מוזיקה שחורה וטכנו – וינגנו בהם די.ג'ייז מובילים כמו אריאל LB, דולב נישליס, אביהו פלאס, טל דואק (מיינסטרים), אלון ויינר, צאלון, the bull (שחורה), מיארה, קוסטה וספיישל k (טכנו).

 

 

המארגנים מצפים ל-3,000 חוגגים, וסטודנטים יוכלו לרכוש כרטיס ב-40 שקל בהצגת תעודת סטודנט. אם אתם לא נמנים על החוגים האקדמאים ובכל זאת תרצו להשתחל פנימה, התענוג יעלה לכם 70 שקל.

יוסי ג'מאל, מפיק הנשף מטעם אוניברסיטת חיפה, משחזרים את הימים היפים של האולטרסאונד?

"גם, אבל כאשר למסיבה שותפות כל כך הרבה אגודות סטודנטים מדובר על מספר גדול של מבלים, וזהו המקום היחיד בצפון שיכול מספר כזה של אנשים ועדיין ליצור חוויה כיפית לקהל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר