תדהר טויכר. "זו לא הפעם הראשונה שבה אני חוטא במסיבות לקהילה הגאה"
תדהר טויכר. "זו לא הפעם הראשונה שבה אני חוטא במסיבות לקהילה הגאה"

ליין אובר קיטש המחודש מתכונן לפורים

ליין הגייז היחיד בחיפה עבר לניהולו של תדהר טויכר, הבעלים של קפה פאזל, והמסיבה הראשונה שלו תיערך בפאב הסינקופה בפורים. טויכר: "הכל כדי להעיר את חיי הלילה של הגייז בעיר"

פורסם בתאריך: 18.2.18 18:31

אין חג יותר אהוב על קהילת הגייז מאשר חג הפורים. לכן בשישי הבא, 2 במרץ, תיערך בפאב הסינקופה בעיר התחתית מסיבת פורים של ליין אובר קיטש – ליין הגייז היחיד שפועל כיום בעיר ואוטוטו חוגג יום הולדת 6. במסיבה תהיה תחרות תחפושות נושאת פרסים, ועל העמדה תתיצב לראשונה בליין הזה די.ג'יי צ'ארמי שתנגן פופ, דאנס, היפ הופ ולהיטי מיינסטרים.

זו תהיה מסיבת הליין הראשונה עבור תדהר טויכר, הבעלים של קפה פאזל במסדה ואחד מהפעילים המרכזיים של קהילת הלהט"ב בחיפה, שלקח על עצמו את ניהול הליין. טויכר שוקד על שינויים כדי לרענן את המותג והטיל את מלאכת המיתוג והעיצוב למשרד הפרסום דותן לידז'י.

 

 

טויכר, מה בתכנון?

"אני שמח שליין אובר קיטש הצטרף למשפחת פאזל. כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבה אני חוטא במסיבות לקהילה הגאה. עשיתי את זה בעבר בקפה ביאליק, ועכשיו אנחנו מצפים בכיליון עיניים לשיתוף פעולה עם הסינקופה. יש לנו עוד רעיונות גדולים ליישם עבור הליין בפרט והעיר התחתית בכלל, והכל כדי להעיר את חיי הלילה של הגייז בחיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לי

    טעות לתת את האוברקיטש לאדם שמכר בעבר אלכוהול לקטינים, מתייחס ללקוחות בקפה שלו כמו אל זבל ועוד הוא מעז לקרוא לאוברקיטש ״הליין היחיד״ הגאה בעיר שזה תיאור קצת מוגזם. אוברקיטש ז״ל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר