סיינט פטריקס בטמפל בר. יום שבת החל מ-21:00 (צילום סטיב רזניקוב)

סיינט פטריקס דיי בטמפל בר: החגיגה האירית הגדולה בצפון

החגיגה האירית המסורתית מגיעה לטמפל בר ביום שבת הקרוב החל מתשע בערב. כובעים, חולצות ממותגות ועשרות חביות של בירה גינס מחכות רק לכם

פורסם בתאריך: 12.3.18 11:52

כמדי שנה יחגוג הטמפל בר את סיינט פטריק'ס דיי בחגיגה אירית מושקעת. הטמפל בר הוא שחזור של פאב אירי חמים, נעים ועתיר שמחה, שממתין לכם בקניון סינמול שבמפרץ חיפה. ביום שבת הקרוב, החל מהשעה 21:00 יגיעו לחגוג את החג האירי מעל 500 אנשים ולהם מחכההופעה חיה של להקת REEL OF LIFE, שתנגן מוזיקה אירית וילוו רקדניות שירקדו את הריקודים האיריים המסורתיים. כראוי לסיינט פטריקס דיי, יחולקו כובעי ענק של גינס, חולצות ממותגות של החג וכמובן, הויסקי יימזג כמו מים.

ואיך אפשר לדבר על סיינט פטריקס דיי בלי לדבר על בירה גינס? גם לזה דאגו בטמפל בר והבירה האירית המפורסמת תימזג משלושה ברזים בו זמנית.

סיינט פטריקס בטמפל בר. צילום סטיב רזניקוב

 

העיצוב, התפאורה, התאורה, המוזיקה, האוכל הנהדר והאלכוהול האיכותי המוגשים בטמפל בר חיפה, כולם מבטיחים לכם חווית ביקור אירית מדהימה. לא פחות.

בילוי בטמפל בר חיפה הוא תמיד אירוע משמח, אבל השמחה עולה עם תגבור של אלכוהול. בטמפל בר תוכלו להזמין מלמעלה מ-70 סוגי הבירה השונים, שמתוכן 21 מהחבית ו-2 בירות מחבית המתחלפות מדי חודש; להתרשם וללגום מדיספליי הוויסקי הגדול בצפון (אחרי 382 מותגים – הפסקנו לספור); ולהיות בטוחים שהראש מסודר.

יום שבת, 17.03.18 החל מהשעה 21:00.

להזמנת מקום חייגו: 04-8404460

סיינט פטריקס בטמפל בר. צילום סטיב רזניקוב

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר