החיילים הבודדים מתארחים בטמפל בר. אף אחד לא נשאר לבד (צילום: שיר פרסקו)
החיילים הבודדים מתארחים בטמפל בר. אף אחד לא נשאר לבד (צילום: שיר פרסקו)

יום המעשים הטובים: הטמפל בר אירח חיילים בודדים

כ-20 חיילים מהפרויקט "הבית החם לחיילים בודדים" הוזמנו לפאב כדי לצפות במשחק של ליגת האלופות, ונהנו מאווירה תוססת, ממנות מהתפריט האירי, מבירות, מצ'ייסרים וממגוון של פינוקים

פורסם בתאריך: 14.3.18 11:06

הטמפל בר בסינמול אירח אתמול (שלישי) במסגרת יום המעשים הטובים קבוצה של כ-20 חיילים בודדים מהפרויקט "הבית החם לחיילים בודדים" לערב של פעילות מהנה. החיילים הוזמנו למקום כדי לצפות במשחק של ליגת האלופות ששודר בשידור ישיר, ונהנו מאווירה תוססת, ממנות מהתפריט האירי המוצע במקום, מבירות, מצ'ייסרים וממגוון של פינוקים.

על האירוח הופקדו עידו שוורץ מבעלי המקום ומנהלת הסניף נועה גוטפריד (בעצמה חיילת בודדת בעברה) שהתרגשה מאוד לארח את הקבוצה. "לטמפל בר יש פינה חמה בלב לחיילים בכלל ולחיילים בודדים בפרט", אמרה גוטפריד, "חלק מהמלצרים שלנו הם חיילים בודדים שעובדים אצלנו לאורך כל תקופת השירות הצבאי שלהם. הסניף מגייס פעם בשנה כדרך קבע תרומות לאגודה למען החייל, ושמחנו מאוד לארח את החיילים אצלנו לערב של כדורגל".

 

 

דובי אוקון, מייסד הבית החם לחיילים בודדים: "זהו מפעל החיים הקטן שלי, ובאמצעותו אני מסייע לחיילים בודדים כבר שבע שנים. בכל יום חמישי אנחנו מקיימים בבית החם מפגשים באווירה ביתית, חמה ומיוחדת, שבהם משתתפים כ-75 חיילים בודדים. במפגשים האלה מקבלים החיילים כיבוד וגם אוכל מבושל שיספיק להם לכל סוף השבוע, כאשר המטרה שלי היא לשמש דמות אב ואוזן קשבת לכל חייל. החיילים הבודדים ואני מודים לטמפל בר על ההזמנה ועל האירוח המקסים ושמחים על נכונותם לתרום ולעזור. השנה כבכל שנה נקיים סדר פסח כהלכתו לכל החיילים הבודדים, וכמובן שנשמח אם כל מי שיש ביכולתו יפתח את הלב ואת הכיס ויתגייס לסייע לנו בתרומות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר