מסעדת טאיוואן/טאיפיי. 47 שנים באותו מקום
מסעדת טאיוואן/טאיפיי. 47 שנים באותו מקום

טאיפיי עוברת לכרמל, במקומה תיפתח סינית-אסייתית חדשה

אחרי כמעט חמישה עשורים עוזבת המסעדה הסינית הוותיקה את המושבה הגרמנית ועולה למרכז פנורמה. במקומה תיפתח מסעדה סינית אסייתית חדשה. המנהל צביקה לוי: "אנחנו שומרים על אותו הקונספט"

פורסם בתאריך: 13.4.18 08:57

לפני כמעט חמישה עשורים פתחה אסתר גולדפרב ז"ל את המסעדה הסינית טאיוואן במושבה הגרמנית. היה זה כששדרות בן גוריון היה רחוב מוזנח ונטול כל זוהר – רחוק מהתדמית המפונפנת של ימינו. המסעדה הפכה למוסד קולינרי שקיבץ אליו את השמנא והסלתא של חיפה, והלקוחות הקבועים שמרו לו אמונים. עם פטירתה של גולדפרב החליף המקום ידיים, ולפני שבע שנים שונה שמו לטאיפיי. לאחרונה הודיעה הנהלת טאיפיי על סגירתה במושבה הגרמנית ועל עלייתה למרכז פנורמה בכרמל, ובמקומה תיפתח מסעדה חדשה בשם מקאו – אסיאן קוויזין תחת הנהלה חדשה.

 

 

צביקה לוי, מנהל מקאו, סופה של תקופה?

"אנחנו פותחים מסעדה אסייתית עם נגיעות ישנות של מסעדת טאיוואן המיתולוגית. במשך 47 שנה זו היתה מסעדה סינית, ואנחנו שומרים על אותו הקונספט. יהיה גם בר, קטן אמנם אבל יפה. המסעדה תשודרג מבחינת העיצוב ואנחנו בטוחים שהלקוחות ייהנו מאוד. קהל היעד הוא הלקוחות שפקדו את המקום בעבר וגם הילדים שלהם פקדו אותו. הטלפון של המסעדה נשאר אותו המספר כבר 47 שנה, ואנשים מתקשרים וכבר מחכים שנפתח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רעות

    הזמנו מהם פעם אחת, כל המנות היו מפוצצות בשומן וסוכר, ולא הרבה חוץ מזה. זרקנו את הרוב לפח. אם הם מקווים לצמוח, אני מקווה שישנו את הגישה הזו. מוכנה לתת למסעדה החדשה צ'אנס.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר