ההכנות למידברן. 04 זה לא רק קידומת
ההכנות למידברן. 04 זה לא רק קידומת

הנציגות החיפאית למידברן מציגה: יום המתים המקסיקני

קבוצת 04 שאותה מובילים פארי אמר, טומי אלקובי, ענבל אלנקווה וגלית מקל מונה יותר מ-50 חברים שעובדים כבר זמן רב על מיצג שיכלול ארונות קבורה ותחפושות תואמות. וכמובן שיש גם ליין אפ שכולל תקליטנים מהארץ ומהעולם

פורסם בתאריך: 6.5.18 14:10

פסטיבל מידברן הוא הגרסה הישראלית לאירועי הברנינגמן בארצות הברית, וגם השנה הוא יתקיים בשדה בוקר בנגב. השנה תהיה בו גם נציגות חיפאית בדמותה של קבוצה המכונה 04 ושאותה מובילים פארי אמר, טומי אלקובי, ענבל אלנקווה וגלית מקל. הקבוצה מונה יותר מ-50 חברים שמטרתם היא להראות לכולם מה חיפה יודעת לעשות, והקונספט שהם בחרו להציג הוא יום המתים המקסיקני.

כבר שבועות רבים שוקדים חברי הקבוצת על בניית מיצג שיכלול ארונות קבורה ותחפושות תואמות, והליין אפ שלהם כולל תקליטנים מהארץ ומהעולם שיגיעו במיוחד לקאמפ שלהם. המועדונים הלובי והגארדן שבבעלותו של אלקובי נותנים חסות לקבוצה, וביום שישי ייערך בגארדן ערב גיוס עתיר תחפושות שכל הכנסותיו יוזרמו לפרויקט.

 

 

 

אלנקווה, המתים המהלכים?

"אנחנו עובדים על זה כבר שלושה-ארבעה חודשים. החלטנו להרים קאמפ במידברן ביחד עם המיצג הזה שהוא דום ענק ומטורף. אנחנו 54 חברים שמייצרים לקראת המידברן מחנה מוזיקה חווייתי שיורכב מאוהלים ממוזגים וממטבח משותף, וכמובן שנערוך שם מסיבות. האופי של הקאמפ שלנו הוא סאונד טכנו בהשראת יום המתים המקסיקני. לראשונה תהיה במידברן נציגות חיפאית מכובדת. יש בפסטיבל קאמפים קטנים, אבל הקאמפ שלנו נחשב לאחד מהגדולים ומהמושקעים".

 

ארון קבורה. קונספט מנצח?

ארון קבורה. קונספט מנצח?

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפסטיבל קיים משנת 2014, וזו לא פעם הראשונה שחיפאים מציגים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר