תום רדולסקו. "הצלחנו להעביר את הוויז'ן שלנו ואת המסר שלנו בצורה הכי טובה שיש" (צילום: מור דרקל)
תום רדולסקו. "הצלחנו להעביר את הוויז'ן שלנו ואת המסר שלנו בצורה הכי טובה שיש" (צילום: מור דרקל)

חדש: ליין מסיבות אוונגרדי במועדון הגאלה

תום רדולסקו, הבעלים של המינימרקט, חבר לנדב דגון והשניים הקימו את ליין האוונגרד שיישא את השם INTO. המסיבה הראשונה תתקיים ב-7 ביוני

פורסם בתאריך: 23.5.18 20:36

ליין חדש מגיח אל אוויר העולם. תום רדולסקו, הבעלים של המינימרקט, חבר לנדב דגון והשניים הקימו ליין מסיבות אוונגרדי. לא, זה לא יקרה במינימרקט אלא במועדון הגאלה ויישא את השם INTO. לדבריהם, "אינטו הוא עולם שלם של תוכן שכולל בתוכו אירועים, מגזין וגלריות, והוא הוקם מתוך הצורך העז להרים את כפפת התרבות באזור וליצור אלטרנטיבה רצינית, בוגרת ומדויקת שעומדת בגובה העיניים עם הפקות ארט פארטי".

מסיבת הפתיחה תתקיים ב־7 ליוני ובמסגרתה יהיו במקום שלוש רחבות: ברחבה החיצונית תחת כיפת השמים יתארחו נדב דגון בסט לייב, אסף אמדורסקי, Feller ,Mahfoud, ו-OSKA, ברחבה השנייה ינגנו FunKamel ,BENJO ,Eezra 1 ו-YALI, ועל רחבת האמביאנט יככבו Alex Gray ,Alon Clitron ו־Shwartzman.

 

 

רדולסקו, למה בחרתם בגאלה?

"הגאלה הוא המקום היחיד שיש בו מספיק מקום ומספיק ציוד הגברה בשביל לעשות אירוע כזה, שהדגשים שלו הם מרחבים גדולים וסאונד מעולה. האמנים שיופיעו באירוע הזה הם אמנים שנדב ואני הכי מחזיקים מהם, ואנחנו מרוצים מאוד מהליין אפ שיצרנו. אנחנו מרגישים שהצלחנו להעביר את הוויז'ן שלנו ואת המסר שלנו בצורה הכי טובה שיש. התגובות לאירוע הן ממש טובות ואנחנו כבר מחכים שהתאריך יגיע. כל הקונספט הוא חדשני מאוד ואנחנו נמצאים רק בתחיל הדרך. בהמשך נפרסם עוד מידע ונספר מה צפוי להתרחש. העניין הוא לבחור אמנים מכל התחומים כמו שירה, ציור ווידאו ארט, לתת להם את הבמה ולחשוף את הקהל לדברים חדשים ומעניינים. אנחנו מאמינים שכאשר נביא הרבה תוכן זה יגרום לאנשים להיכנס אל תוך עולם אחר. יהיו שם דברים שעדיין לא נראו כי אנחנו רוצים לייצר חוויה מיוחדת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר