נתן גושן. מדבר אל החיילים (צילום: אוהד רומנו)
נתן גושן. מדבר אל החיילים (צילום: אוהד רומנו)

לחיילים בלבד: מסיבת חוף והופעה של נתן גושן

במסגרת שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל יערכו עיריית חיפה ועמותת יחד למען החייל ביום שישי הבא מסיבת חוף לחיילים במתחם הכדורעף בחוף דדו. למחרת יופיע נתן גושן במועדון הביט. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 24.6.18 11:12

במסגרת שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל, שיוקדש כולו ללובשי המדים, יערכו עיריית חיפה ועמותת יחד למען החייל ביום שישי הבא מסיבת חוף לחיילים. המסיבה תתקיים במתחם הכדורעף בחוף דדו מהשעה 10:00 עד השעה 15:30. הכניסה תותר לחיילים בלבד (עם הצגת תעודת חוגר) והיא תהיה כמובן חופשית. החגיגה תימשך למחרת בשעה 21:00 במועדון הביט, שם יופיע נתן גושן, וגם במקרה הזה הכניסה תהיה חופשית עם הצגת תעודת חוגר.

 

 

מנהל הביט יובל קאופמן, הבית של החיילים?

"האירועים יתקיימו במסגרת שבוע ההוקרה לחיילים שיצויין ברחבי הארץ, והשנה גם חיפה נכנסת לתמונה. זו הפעם הראשונה שאירועים כאלה ייערכו בחיפה, ובטח לא האחרונה. כל חייל שיגיע לחוף דדו יקבל מתנות, שתייה קרה ואוכל – והכל חופשי, עם מוזיקה ועם אווירה שמחה. גם בהופעה בביט יהיו שתייה קלה ואוכל חופשי".

למה בחרתם בגושן?

"ערכנו סקר כדי לראות מה החיילים אוהבים, ומצאנו שהוא מדבר אליהם. הוא גם היה פנוי באותו היום. שני האירועים יסגרו שבוע של פעילויות למען החיילים בבסיסים, ופה מחכה להם החגיגה של סוף השבוע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר