בית המרזח. מסורת של ח”י שנים (צילום: אדיר אסרף)
בית המרזח. מסורת של ח”י שנים (צילום: אדיר אסרף)

פסטיבל שמחת תורה בבית המרזח

בבית המרזח ברמת ישי סוגרים את עונת הקיץ בפסטיבל שמחת תורה - מסורת שמתקיימת זו השנה ה־18 ברציפות - עם שתי רחבות הפנינג לכל המשפחה, די.ג'ייז, דוכנים ובעיקר הרבה בירה

פורסם בתאריך: 27.9.18 19:17

בבית המרזח ברמת ישי סוגרים את עונת הקיץ בפסטיבל שמחת תורה – מסורת שמתקיימת זו השנה ה־18 ברציפות. אז מחר (שישי) בשעה 14:30 ימתינו לחוגגים שתי רחבות הפנינג – הראשונה במתחם החוץ בחורשת האלונים שבה יחכו לכם דוכני בירה, אוכל, מכירת בגדים וציורי גוף, כאשר על המוזיקה יופקדו די.ג’ייז בול וסער קופר; והשנייה תמוקם בתוך הפאב שבו יתקלט די.ג’יי זוהר ניב. מחיר כרטיס הכניסה יהיה 25 שקל, שכוללים גם בירה אחת בחינם.

 

 

זוהר הראל מבעלי בית המרזח, גם סוף הקיץ וגם שמחת תורה?

“זה יהיה הפסטיבל הרביעי שאנחנו עורכים הקיץ, ועד כה הביא כל פסטיבל קהל של 2,000 איש. האירוע מבוסס על כרטיסיות שמקנות אפשרות לשתות מכמעט כל סוגי הבירה מהחבית שקיימות במדינת ישראל. יהיו מאות סוגים של אלכוהול במחיר מוזל, ואנחנו מזמינים את כולם – גברים, נשים, ילדים וגם כלבים. זה יהיה אירוע ססגוני שיאחד את כל יבואני הבירה הגדולים בארץ, ובמסגרת חגיגות שמחת תורה נקיים גם שמונה הקפות סביב הבר עם מיכל בירה ענק. הפסטיבל הזה הוא מאוד ישראלי וגרובי ולא משהו שאפשר למצוא בכל מקום”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר