חומוסיית אליעזר. יש גם חומוס קדאיף (צילום: כדורי תקשורת)
חומוסיית אליעזר. יש גם חומוס קדאיף (צילום: כדורי תקשורת)

אליעזר והחומוס. ברמות רמז נפתחת חומוסייה חדשה

ליאת בירן נפרדה מחומוסיית דובנוב 26 ברמות רמז ופתחה במקומה את חומוסיית השף אליעזר, שם תוכלו למצוא מנות כמו חומוס סביח, חומוס שקשוקה, חומוס עם בשר, חומוס חמין טבעוני ואפילו חומוס קדאיף

פורסם בתאריך: 23.12.18 08:17

ליאת בירן, שמיתגה את הסניף של קפאין בנוה שאנן ובהמשך פתחה את חומוסיית דובנוב 26 ברמות רמז, החליטה להמציא את עצמה מחדש. בשבוע שעבר היא נפרדה מהמותג דובנוב והקימה באותו המקום בדיוק חומוסיית שף בשם אליעזר, שאליה היא צירפה כשותף את רועי גורן. תוכלו למצוא שם מנות כמו חומוס סביח (עם חציל, טחינה וביצה קשה), חומוס שקשוקה, חומוס עם בשר, חומוס חמין (טבעוני), שווארמה טבעונית בלאפה, קובה טבעוני, חמין (בכל יום שישי) וגם חומוס קדאיף – בסיס של אטריות קדאיף ועליהן חומוס.

 

חומוס חמין באליעזר. יש דבר כזה (צילום: כדורי תקשורת)

 

 

בירן, מנגבים?

“חומוסיית אליעזר היא חלום הילדות שלי. חומוס מייצג עבורי בית, משפחתיות ואוכל טרי, מנחם ואיכותי. החזון שלי הוא אוכל בסיסי, משביע ולא יקר, וכשראיתי שהקונספט של חומוסייה ברמות רמז משגשג ומושך אנשים רבים מהסביבה ומכל חיפה, הקמתי חומוסייה שתפורה למידותי ושתיצור מנות שף ייחודיות של חומוס חם שנטחן במקום לעיני הלקוחות. אני מזהה מגמה של חזרה הביתה ומאמינה שבשנת 2019 אנשים יחפשו אוכל ביתי בטייק אוויי. אני אעזור להם בזה עם חומוס טוב ועם מנות איכותיות”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    חומוסיה שלישית באותו מקום עם אותם בעלים? בילבלתם אותי… שיהיה בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר