סינטה בר החדשה. ויש גם חדר יינות (צילום: שני מועלם)
סינטה בר החדשה. ויש גם חדר יינות (צילום: שני מועלם)

הסינטה בר עוזבת את מוריה ועוברת לפארק מדעי החיים

פורסם בתאריך: 12.1.19 19:19

אחרי 16 שנה בציר מוריה עוזבת מסעדת הסינטה בר את מושבה המוכר ויורדת אל מתחם פארק מדעי החיים. בתחילה תוכנן הסניף בפארק מדעי החיים לפעול במקביל לסניף בציר מוריה, אך כחלק מהתחדשותה של קבוצת סינטה בר, שכוללת גם את סינטה בר אקספרס ואת ששון בר, שינו הבעלים אלי שחרית ורם לסרי את החלטתם ויסגרו את הסניף על הציר. עם זאת, במוריה יישאר סניף סינטה אקספרס שימשיך לפעול בעיקר לצורך הזמנות וטייק אוויי.

הסניף בפארק מדעי החיים יתפרש על פני 570 מ"ר, כולל מרפסת בשטח של 150 מ"ר, ומשרדי הקבוצה ימוקמו בקומה שמעליה. במרכז המסעדה ימוקם הבר, והחידוש יהיה חדר יינות עם קירות מזכוכית ועם פינות ישיבה. כמו כן, מבטיחים הבעלים, המסעדה תהיה מונגשת לנכים. אבל נראה כי היתרון הכי גדול של הסניף החדש הוא שהמבלים לא יצטרכו לתור במשך זמן רב אחרי מקום חניה ויוכלו להשתמש בחניונים של פארק מדעי החיים.

 

 

ויש גם בשורה לחובבי הכדורגל שמגיעים למשחקים באיצטדיון העירוני – צמוד למסעדה החדשה ייפתח מקום קטן יותר בסגנון הסינטה בר אקספרס שיציע לאוהדים המבורגרים, כריכים וסלטים.

שחרית, משנים קונספט?

"כן, אבל יש לנו הפתעה – במקום שבו נמצאת כיום מסעדת הסינטה בר אנחנו מתכננים לפתוח בר-מסעדה חדש שתושבי חיפה ישמחו להפוך אותו למקום הבילוי המועדף עליהם".

 

סינטה בר החדשה. נוף לאיצטדיון העירוני (צילום: שני מועלם)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני דין

    מוריה היה אזור מגורים מלכתחילה .הפכו אותו לאזור בילוי שלא התאים לסביבה אבל הטבע עושה את שלו יש אזור מגורים ויש אזור בילויים .זה סוף הסיפור.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר