ממבו מילאנו. "בנינו אווירה שתאפיין את כל איטליה" (צילום: אלי שחרית)
ממבו מילאנו. "בנינו אווירה שתאפיין את כל איטליה" (צילום: אלי שחרית)

ב-13 בינואר זה קורה: החדשה של קבוצת סינטה בר נפתחת

פורסם בתאריך: 30.12.19 17:59

זוכרים שסיפרנו לכם על ממבו מילאנו – המסעדה שתיפתח במקום הסינטה בר בשדות מוריה? אז עכשיו אנחנו כאן כדי לספר לכם שהמסעדה החדשה מבית קבוצת סינטה בר תיפתח ביום שני, 13 בינואר, ולדבריו של אלי שחרית מבעלי הקבוצה, לא מדובר בעוד מסעדה איטלקית אלא בבר-מסעדה סטייל הששון, שיציע חוויית בילוי שתכלול די.ג'יי ואפריטיבו – האפי האוור בשעות בין הערביים כנהוג באיטליה.

שחרית, איטלקית למתקדמים?

"הלקוחות שלנו יקבלו מקום שישלב בר עם אוכל איטלקי. חיפה עוד לא ראתה דבר כזה. אנחנו עדיין לא מתכננים פתיחה חגיגית אלא תקופת הרצה כדי לתת למקום זמן להיקלט ושהצוות יתחבר לעבודה. כשנרגיש שהדברים מסתדרים נכריז על פתיחה רשמית. אני אוהב להביא את הבשורה, ולכן לא מעניין אותי להקים עוד מסעדה איטלקית כמו כל המסעדות האיטלקיות בחיפה. הבשורה כאן היא אוכל מדהים ברמה גבוהה מאוד, וכל זה יהיה עם אווירה של בר ועם מוזיקה. תהיה כאן מערכת סאונד מטורפת, די.ג'יי שינגן כמה פעמים בשבוע, ערבים מיוחדים ואפריטיבו. המקום יהיה פתוח מהצהריים ועד לשעות הקטנות של הלילה. בצהריים תהיה אווירה של מסעדה עם אוכל איטלקי, ובערב אווירה של בר".

ומה צפוי לנו בגזרת האוכל?

"האוכל יהיה כמו באיטליה ולא כמו במסעדות האיטלקיות בישראל. יהיו פסטות בעבודת יד ולא יהיו רטבים של שמנת. בחרנו במנות מכל המחוזות באיטליה – טוסקנה, נאפולי, מילאנו וכו' – ובנינו אווירה שתאפיין את כל איטליה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר